Bijvoorbeeld, wij hebben een LP, maar wel parkeersensoren. Hoort er eigenlijk niet op te zitten, is maar net wat voor opties de eerste eigenaar er bij heeft besteld toch.

Oh dacht ik. Mijn fout.Menno schreef:Houtlook strip op de deuren is niet te plakken![]()
Deze opties heb je onder andere ook al bij Pack Ambiance, zoals ik ook heb. Het middenconsole is ook in houtlook.haraldhovenkamp schreef: Mijn auto heeft Leer, lederen stuurwiel, lederen deurpanelen met aan de bovenkant een gebogen houtstrip.
Idd, is ook niet mijn geliefde optie, maar kon de auto goedkoop kopen, met leuke opties waar het mij om ging.Ceevijf schreef:houtlook? persoonlijk zou ik geen C5 kopen met houtlook. Vink te fake.
en dat is ook niet altijd waar...Ceevijf schreef: Nieuwe die ik naar me hand kan zetten zal voorlopig (maybe nooit) komen.
Idd, een nieuwe zal er bij mij ook wel niet komen, in 2002 43.000 euro. In 7 jaar tijd 38.500 euro er af. Das wel heeeel duur rijden.Ceevijf schreef:tja, soms moet je keuze's maken met de 2e handsKwestie van plussen en minnen
![]()
Nieuwe die ik naar me hand kan zetten zal voorlopig (maybe nooit) komen.