V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 4452
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:47
Auto: Tourer Ligne Business 1.6
Opties: PP, RT6, Open dak, verwarmd leer. Nav, etc
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12902CJ
Productienummer: 10247
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 191.000
Kleur: EEHD LAK GRIS HARIA 2
V.I.P.
V.I.P.
ronama schreef:moet je wel het handvat verwijderen.. ;) ;)
wie gebruikt dat ding
:smt017

Afbeelding

ex C5 2.0 HDI VTR 137PK
ex C5 2.0 HDI Difference II 110Pk
ex Xantia 19sd pallas
ex Xantia 19d
ex Citroen BX TD
ex lelijke eenden (what's in a name)
Haas
Haas
Re: Zonnebrilhouder Opel Corsa

Bericht door Haas »

Dat is super handig, op naar de sloop as zaterdag om zo'n ding te proberen te scoren.
Thanks Duck :smt038
C5club Fan
C5club Fan
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 aug 2008 17:45
Auto: xsara picasso 2.0hdi
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
C5club Fan
C5club Fan
Een nieuwe hype is geboren :lol:
Ikke
Ikke
Re: Zonnebrilhouder Opel Corsa

Bericht door Ikke »

ik heb de zonnebril gewoon op de stuurkolom liggen kan daar niet wegschuiven ligt perfect.
en de handvaten gebruik ik niet maar zijn wel :citrofiel :citrofiel
stevenvw
stevenvw
Re: Zonnebrilhouder Opel Corsa

Bericht door stevenvw »

Stalsie schreef:Een nieuwe hype is geboren :lol:
Inderdaad, na de instaplijsten, de kentekenplaathouders en de tellerringen is er nu de brillenhouder.

Misschien een idee om er een C5Club.nl versie van te laten maken :smt004

Ik blijf ondertussen verder zoeken naar een passend model. Straks rij ik eens langs een Peugeot-dealer.
axl
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Berichten: 297
Lid geworden op: 04 jul 2006 00:07
Auto: geen citroen
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
C5club Bikkel
C5club Bikkel
de 308 brilhouder: 16,5 cm, dus ik denk dat het moet passen.

alleen natuurlijk de vraag of de hemelbekleding in de weg zit.

axl
stevenvw
stevenvw
Re: Zonnebrilhouder Opel Corsa

Bericht door stevenvw »

We have a winner! :smt038

Ik ga er morgen een bestellen.

Nu alleen nog een C5 om eraan te hangen :D

M'n chassis-nummer is tenminste al gekend, dus lang gaat het niet meer duren denk ik. :smt023
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 2855
Lid geworden op: 18 jan 2008 21:43
Auto: C5 Ph-III 2.0 16V Sedan Exclusive
Opties: Full Options
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12027 CJ
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: (Kgnc)Bleu Bourasque
Gebruikersavatar
V.I.P.
V.I.P.
axl schreef:de 308 brilhouder: 16,5 cm, dus ik denk dat het moet passen.

alleen natuurlijk de vraag of de hemelbekleding in de weg zit.

axl
als het past, wel effe een foto, lijkt me zeker wel wat dit, want ik ben ook altijd m'n zonnebril kwijt
Groeten Marcel

C5 Ph-III Sedan 2.0 16V, Exclusive, 11/2009, Bleu Bourasque

Mijn andere hobby is modelvliegen

Afbeelding
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 10662
Lid geworden op: 27 mei 2006 22:02
Auto: Honda C-RV E:PHEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2025
Energielabel: A
kilometerstand: 3000
Kleur: Wit
Gebruikersavatar
V.I.P.
V.I.P.
axl schreef:de 308 brilhouder: 16,5 cm, dus ik denk dat het moet passen.

alleen natuurlijk de vraag of de hemelbekleding in de weg zit.

axl
zoals ik al schreef er zit een handvat in de weg... :lol: ;)
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 2855
Lid geworden op: 18 jan 2008 21:43
Auto: C5 Ph-III 2.0 16V Sedan Exclusive
Opties: Full Options
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12027 CJ
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: (Kgnc)Bleu Bourasque
Gebruikersavatar
V.I.P.
V.I.P.
kun je die er niet afschroeven dan, dat handvat heb ik de komende 20 jaar nog niet nodig dacht ik :lol:
Groeten Marcel

C5 Ph-III Sedan 2.0 16V, Exclusive, 11/2009, Bleu Bourasque

Mijn andere hobby is modelvliegen

Afbeelding
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 10662
Lid geworden op: 27 mei 2006 22:02
Auto: Honda C-RV E:PHEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2025
Energielabel: A
kilometerstand: 3000
Kleur: Wit
Gebruikersavatar
V.I.P.
V.I.P.
tuurlijk wel....
was maar als info... ;)
stevenvw
stevenvw
Re: Zonnebrilhouder Opel Corsa

Bericht door stevenvw »

Ik heb eens zitten rondsnuffelen op de Peugeot service pagina en het enige wat ik kon vinden voor de 308 was dit:

Afbeelding

en dan met name nummetje 9, maar dat wordt daar een 'afvaldoos' genoemd :?

Is het dat dan?
axl
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Berichten: 297
Lid geworden op: 04 jul 2006 00:07
Auto: geen citroen
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
C5club Bikkel
C5club Bikkel
hahahah ja, die naam viel mij ook op, daarom twijfelde ik ff over de prijs.

dat zou inderdaad de brilhouder moeten zijn, hmmmm of het is niet bedoelt als brilhouder??
heheh zal het morgen ff uitproberen. :)

axl
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 2855
Lid geworden op: 18 jan 2008 21:43
Auto: C5 Ph-III 2.0 16V Sedan Exclusive
Opties: Full Options
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12027 CJ
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: (Kgnc)Bleu Bourasque
Gebruikersavatar
V.I.P.
V.I.P.
een afvaldoos whaaaaa, is dat het andere geslacht ofzo :lol: :lol: :oops:
Groeten Marcel

C5 Ph-III Sedan 2.0 16V, Exclusive, 11/2009, Bleu Bourasque

Mijn andere hobby is modelvliegen

Afbeelding
axl
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Berichten: 297
Lid geworden op: 04 jul 2006 00:07
Auto: geen citroen
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
C5club Bikkel
C5club Bikkel
"opberg ruimte ruiten"

hmmm ze hebben dus een vrij simpel vertaal programma gebruikt ;)

als je de taal op engels of duits zet, is de vertaling wat beter :)
dus het is echt een brilhouder

mvgr axl
Plaats reactie