wie gebruikt dat dingronama schreef:moet je wel het handvat verwijderen..![]()
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie algemene vragen.
V.I.P.


Berichten: 4452
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:47
Auto: Tourer Ligne Business 1.6
Opties: PP, RT6, Open dak, verwarmd leer. Nav, etc
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12902CJ
Productienummer: 10247
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 191.000
Kleur: EEHD LAK GRIS HARIA 2
Dat is super handig, op naar de sloop as zaterdag om zo'n ding te proberen te scoren.
Thanks Duck
Thanks Duck
C5club Fan


Berichten: 58
Lid geworden op: 22 aug 2008 17:45
Auto: xsara picasso 2.0hdi
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
Een nieuwe hype is geboren 
ik heb de zonnebril gewoon op de stuurkolom liggen kan daar niet wegschuiven ligt perfect.
en de handvaten gebruik ik niet maar zijn wel

en de handvaten gebruik ik niet maar zijn wel
Inderdaad, na de instaplijsten, de kentekenplaathouders en de tellerringen is er nu de brillenhouder.Stalsie schreef:Een nieuwe hype is geboren
Misschien een idee om er een C5Club.nl versie van te laten maken
Ik blijf ondertussen verder zoeken naar een passend model. Straks rij ik eens langs een Peugeot-dealer.
C5club Bikkel


Berichten: 297
Lid geworden op: 04 jul 2006 00:07
Auto: geen citroen
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
de 308 brilhouder: 16,5 cm, dus ik denk dat het moet passen.
alleen natuurlijk de vraag of de hemelbekleding in de weg zit.
axl
alleen natuurlijk de vraag of de hemelbekleding in de weg zit.
axl
We have a winner!
Ik ga er morgen een bestellen.
Nu alleen nog een C5 om eraan te hangen
M'n chassis-nummer is tenminste al gekend, dus lang gaat het niet meer duren denk ik.
Ik ga er morgen een bestellen.
Nu alleen nog een C5 om eraan te hangen
M'n chassis-nummer is tenminste al gekend, dus lang gaat het niet meer duren denk ik.
Berichten: 2855
Lid geworden op: 18 jan 2008 21:43
Auto: C5 Ph-III 2.0 16V Sedan Exclusive
Opties: Full Options
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12027 CJ
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: (Kgnc)Bleu Bourasque
als het past, wel effe een foto, lijkt me zeker wel wat dit, want ik ben ook altijd m'n zonnebril kwijtaxl schreef:de 308 brilhouder: 16,5 cm, dus ik denk dat het moet passen.
alleen natuurlijk de vraag of de hemelbekleding in de weg zit.
axl
Berichten: 10662
Lid geworden op: 27 mei 2006 22:02
Auto: Honda C-RV E:PHEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2025
Energielabel: A
kilometerstand: 3000
Kleur: Wit
zoals ik al schreef er zit een handvat in de weg...axl schreef:de 308 brilhouder: 16,5 cm, dus ik denk dat het moet passen.
alleen natuurlijk de vraag of de hemelbekleding in de weg zit.
axl
Berichten: 2855
Lid geworden op: 18 jan 2008 21:43
Auto: C5 Ph-III 2.0 16V Sedan Exclusive
Opties: Full Options
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12027 CJ
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: (Kgnc)Bleu Bourasque
Berichten: 10662
Lid geworden op: 27 mei 2006 22:02
Auto: Honda C-RV E:PHEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2025
Energielabel: A
kilometerstand: 3000
Kleur: Wit
tuurlijk wel....
was maar als info...
was maar als info...
Ik heb eens zitten rondsnuffelen op de Peugeot service pagina en het enige wat ik kon vinden voor de 308 was dit:

en dan met name nummetje 9, maar dat wordt daar een 'afvaldoos' genoemd
Is het dat dan?

en dan met name nummetje 9, maar dat wordt daar een 'afvaldoos' genoemd
Is het dat dan?
C5club Bikkel


Berichten: 297
Lid geworden op: 04 jul 2006 00:07
Auto: geen citroen
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
hahahah ja, die naam viel mij ook op, daarom twijfelde ik ff over de prijs.
dat zou inderdaad de brilhouder moeten zijn, hmmmm of het is niet bedoelt als brilhouder??
heheh zal het morgen ff uitproberen.
axl
dat zou inderdaad de brilhouder moeten zijn, hmmmm of het is niet bedoelt als brilhouder??
heheh zal het morgen ff uitproberen.
axl
Berichten: 2855
Lid geworden op: 18 jan 2008 21:43
Auto: C5 Ph-III 2.0 16V Sedan Exclusive
Opties: Full Options
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12027 CJ
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: (Kgnc)Bleu Bourasque
C5club Bikkel


Berichten: 297
Lid geworden op: 04 jul 2006 00:07
Auto: geen citroen
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
"opberg ruimte ruiten"
hmmm ze hebben dus een vrij simpel vertaal programma gebruikt
als je de taal op engels of duits zet, is de vertaling wat beter
dus het is echt een brilhouder
mvgr axl
hmmm ze hebben dus een vrij simpel vertaal programma gebruikt
als je de taal op engels of duits zet, is de vertaling wat beter
dus het is echt een brilhouder
mvgr axl

