Vandaag heb ik die veerpoot, die 2 cm langer was, vervangen door die poot van een C6 die ik gekocht had.
Nu ken ik de auto weer, zoals hij was, heerlijk soepel,geen gebonk in het voor-onder, geen torderen van de carrosserie als je over een drempel gaat en hij staat weer keurig recht in de laagste stand.
Dat de amvar niet aangesloten is, geeft geen probleem, schijnbaar staat deze op soft als hij niet aangestuurd wordt.
Ik heb de orginele bol CO 50 laten zitten, dus hoef niet de MC 50 te gebruiken, voor als de demping niet goed geweest zou zijn.
Groet,
Kees.
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie wielen, remmen & hydrauliek.
Berichten: 589
Lid geworden op: 12 apr 2021 19:01
Auto: C5 Sedan Exclusive 3.0/24
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11671CJ
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 147200
Kleur: Rood/Metallic
Locatie: Haarlem
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Berichten: 20302
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Locatie: 030