Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
Het lijkt er op dat de dealer waar je geweest ben, je niet wil helpen.
Ik tik deze nummer net in op service.citroen, zijn gewoon leverbaar en hebben een prijs, ik heb ze al eens besteld voor iemand bij de dealer.
0249H0 € 38,67
0249H1 € 35,78
Heb je specifiek deze nummers opgegeven of alleen je chassis nr. ?
Een dealer wil vaak het chassis nr. ter controle als ze je niet kennen, en als ze het onderdeel niet vinden, dan hoor je dat het niet los leverbaar is.
Ik zag gisteren op AlieExpress een setje pakkingen voorbijkomen voor € 20 incl. verzending
Het zou me niets verbazen als het gewoon origineel is, wat via de achterdeur verdwijnt.
Ik bedoel het niet letterlijk, is een spreekwoord in NL, dat er een productie in de fabriek niet via de officiele weg naar de klant gaat.
PSA ontwikkelt een onderdeel en laat dit vervolgens ergens produceren, de betreffende fabriek mag alleen voor PSA produceren.
Bepaalde fabrieken/landen nemen het daar niet zo nauw mee en verkopen dit stiekem via de achterdeur aan iedereen die wil betalen.