Pagina 2 van 2
Re: rijhoogte sensor: wat voor output ?
Geplaatst: 10 mar 2022 11:32
door boes
Het stangetje losmaken en handmatig de sensor bedienen lijkt me nogal gevaarlijk (zonder assteunen o.i.d)
Als de auto hoog blijft staan betekend toch gewoon dat ze "verkeerde" info krijgt/verwerkt. Sensor stuk?
Re: rijhoogte sensor: wat voor output ?
Geplaatst: 10 mar 2022 13:37
door JW-C5
Gusto10 schreef:....... Ik heb er zowel in Nederland door een Citroën specialist naar laten kijken en ook in Frankrijk door een officiële Citroën garage waar ze met uitzondering van de nota creatief kunnen werken, maar geen van beiden konden een oplossing bieden (de laatste wil nog een keer goed gaan zoeken).
Heeft iemand een suggestie?
Onbegrijpelijk dat een Citroën specialist dit niet zou kunnen oplossen.
Om te beginnen: met een Diagbox/Lexia kun je de hoogteregeling testen. Heeft hij dat gedaan?
Daaruit kun je een aantal conclusies trekken, en de richting vinden waar de oplossing voor dit probleem ligt.
En met Boes eens: onder de auto gaan liggen en het stangetje losmaken is BLOEDLINK, LEVENSGEVAARLIJK
Groet,
JW
Re: rijhoogte sensor: wat voor output ?
Geplaatst: 13 jul 2022 14:31
door Brinkfilter
Hoe moet je die sensor meten met een 5 Volts voeding?, wat is de plus en de min en natuurlijk, wat is de uitgang??
Re: rijhoogte sensor: wat voor output ?
Geplaatst: 20 okt 2022 16:07
door Brinkfilter
Ik heb de rijhoogte sensor vervangen, weer een prima reparatie!