Hij mag blij zijn dat deze SEDAN aan zijn neus voorbij gaat, een Tourer, of wellicht beter nog een Break is wat hij binnenkort nodig heeft
Groet,
JW
Dat zou ik durven betwijfelen.. mijn vrouw waarschijnlijk, maar ikJW-NHS schreef:Daar zou hij later spijt van gekregen hebben.
Die ziet er inderdaad ook mooi uit.. maar ook voor die prijs krijg ik dat niet verkocht hier.. dat is nog eens 4000 extra.. Wie weet, als hij nog wat zakt, iets om in het oog te houden, bedankt !ciclista schreef:In Ekeren staat al lang een Tourer Exclusive met Automaat te koop met zwart leer. Is al fors in prijs gezakt in de loop van de tijd.
De kans bestaat altijd natuurlijk, maar ik vermoed van niet. Wel was duidelijk aan ons gesprek tijdens de onderhandelingen dat hij nu wel plots goed wist wat zijn auto in wezen waard was en wat je voor die prijs nog op de markt vond..dus hij heeft wel degelijk research gedaan op internet Onvermijdelijk in deze tijden natuurlijk.. Enkel jammer dat hij eerst spreekt van 7000 à 7500 om dat bedrag daarna volledig onbespreekbaar te maken..Rowi schreef:Jammer voor je. Misschien heeft de huidige eigenaar wel meegelezen op dit forum...
Nieman heeft een Tourer of een Break nodig. Ik heb er drie, kinderen dus, en die zijn prima groot geworden in auto's als Renault 4, Golf I. Fiat Ritmo e.d.JW-NHS schreef:..., een Tourer, of wellicht beter nog een Break is wat hij binnenkort nodig heeft