Pagina 2 van 2
Re: vermogensverlies na roetkeuring
Geplaatst: 05 jul 2013 23:52
door BJG
Uiteraard belemmert de rommel de doorstroming van lucht. Vooral op zo'n gaasje is er niet heel veel nodig om tot vermogensverlies te komen.
Wel vreemd dat die rommel daar terecht komt. Normaal gesproken zit er een luchtfilter vorr die de meeste zooi tegenhoudt.
Dat filter heeft vermoedelijk niet goed gezeten.
Re: vermogensverlies na roetkeuring
Geplaatst: 03 aug 2013 14:21
door hilgenga
Zojuist een nieuwe LMM uit Engeland ontvangen via Ebay, nu ik de nieuwe LMM bekijk zit er maar 1 platina draadje in en tussen de andere 2 contact puntjes zit geen platina draadje. Volgens horen er toch 2 platina draadjes te zijn. Kan iemand mij vertellen of er perse 2 draadjes nodig zijn of dat 1 ook voldoende is?
Re: vermogensverlies na roetkeuring
Geplaatst: 19 sep 2016 08:53
door de boskabouter
Ik heb deze week het zelfde probleem gehad, geen vermogen meer, op de snelweg nog met moeite 110 km/h en optrekken als een opa. Geen storingsmeldingen, ook geen grote roetpluimen, reed verder prima, enige wat me opviel, ik hoorde het turbofluitje niet meer.
Was bang dat ik voor een nieuwe turbo aan de beurd was.
Dit weekeinde onder de motorkap gekeken, een van de vacuum slangen op het verdeelstuk bij de rembekrachtiger was gescheurd. Deze ingekort en weer gemonteerd, en nu rijdt hij weer " de stenen uit de straat".
Dat zo'n klein scheurtje zoveel invloed op je motor vermogen kan hebben .
Groetjes Paulus.
Re: vermogensverlies na roetkeuring
Geplaatst: 19 sep 2016 09:20
door willy4