Pagina 2 van 2
Re: automaat c5 wil niet op tijd schakelen
Geplaatst: 02 mei 2012 17:47
door Edjec5
Kan zijn,maar als ik weet dat er een koper komt kijken had ik hem toch al weer terug op nederlands gezet.
Maar goed het blijft gissen hè.
Re: automaat c5 wil niet op tijd schakelen
Geplaatst: 02 mei 2012 19:00
door chathanky
JW-NHS schreef:In deze C5 zit een 4HP20. En die vul je niet zomaar bij, zoals je weet.
Vandaar mijn suggestie om 'm op een aanhanger te laten zetten en 'm op die manier naar JO te brengen.
Dat kan uiteraard ook naar een andere Cit-dealer.....
Groet,
JW
Precies wat ik zeg Jw geen meter meer mee rijden als niet bekend is hoe het met het peil zit. In dat geval eerst (laten) bijvullen dus.

Re: automaat c5 wil niet op tijd schakelen
Geplaatst: 03 mei 2012 18:31
door bilocan11
Vandaag zie ik dat het lekkage van de dieselpomp komt,normaal start de auto wel.Maar opeens start die vandaag niet meer ,als je probeer te starten loopt er heel veel diesel naar beneden..Hoop dat de automaatbak alleen een storing heeft..Morgen gaat die met oprijwagen naar Johan...Ik ben benieuwd wat het prijskaartje word...en wat het probleem mag zijn..
Re: automaat c5 wil niet op tijd schakelen
Geplaatst: 03 mei 2012 18:39
door JW-C5
Verstandig om 'm door JO te laten ophalen
We zijn, met jou, heel benieuwd wat er zoal aan de hand is.
Hopelijk valt het mee....
Groet,
JW
Re: automaat c5 wil niet op tijd schakelen
Geplaatst: 11 mei 2012 19:26
door bilocan11
Ik ben bij Johan geweest, hele aardige jongens, echt toffe gasten......dieselpomp vervangen.
Automatenbak compleet nieuwe olie erin en goed doorgespoeld... auto rijdt weer lekker en dan ook nog voor leuke prijs....
Re: automaat c5 wil niet op tijd schakelen
Geplaatst: 11 mei 2012 19:27
door Menno
Dat zou mooi meevallen als het hiermee opgelost is ...

Re: automaat c5 wil niet op tijd schakelen
Geplaatst: 12 mei 2012 10:58
door Klaverblaadje
Ik hoop ook dat het daarmee opgelost is, en dat die aanvankelijk slechte auto toch goed blijkt te zijn.
Ik blijf erbij dat de vorige eigenaar de auto zat was en: "weg ermee"
Nu weet je dus ook waarom veel clubleden iets verder rijden om bij Johan te komen.
Het is één van de weinige garages waar je niet eerst de inhoud van je portemonee hoeft te laten zien.
