Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
Berichten: 4889
Lid geworden op: 27 mei 2006 23:54
Auto: C5 Aircross 225 PHEV
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2020
Energielabel: A
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 65000
Kleur: Wit
Locatie: Leiden
Als ik Herman was zou ik voor Vialle LPi gaan, ondanks de meerkosten in aanschaf en de wrakke pompen.
Loopt wel heel erg mooi.
Maar ja, ik ben Herman niet, ik moet tanken met zo´n zweterig pastic handschoentje, bah.
Gr. Ronald
Loopt wel heel erg mooi.
Maar ja, ik ben Herman niet, ik moet tanken met zo´n zweterig pastic handschoentje, bah.
Gr. Ronald
C5 Aircross 225 PHEV Feel, EAT8, 06/2020, 65.000 km, wit
Mazda '92 Black Miata, 180.000 mijl, Jinba Ittai
Audi A6 Limousine 50 PHEV, DSG7, 03/2020, 95.000 km, blauw
(Voorheen 3x BX, 4x Xantia, 3x C5, 1x Xsara Picasso (met vanMaren dorpelstrips), 1x C4AC en 2x C6)
Mazda '92 Black Miata, 180.000 mijl, Jinba Ittai
Audi A6 Limousine 50 PHEV, DSG7, 03/2020, 95.000 km, blauw
(Voorheen 3x BX, 4x Xantia, 3x C5, 1x Xsara Picasso (met vanMaren dorpelstrips), 1x C4AC en 2x C6)
Berichten: 4028
Lid geworden op: 18 jun 2006 17:01
Auto: Was: C5 Tourer THP exclusive Automaat
Opties: Pack Integral, Xenon, RT6, sfeerverlichting, Resevewiel
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12352
Productienummer: 10436
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 231000
Kleur: Bleu Bourrasque KGNC
Locatie: s-Gravenhage
Contacteer:
Bij een C6 op gas zou dan ook helemaal geen koffer overblijven
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++)
Extra opties: Xenon + sproeiers, wegklapbare trekhaak, sfeerverlichting
Verbruik
Voorheen Ph2V6: 
Berichten: 4498
Lid geworden op: 29 jun 2010 19:56
Auto: Renault Grand Modus 1.5 DCI
Opties: Xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 215.101
Kleur: Blauw
Locatie: Genderen NB
Contacteer:
Tja, gas,
de één kookt erop, de ander rijdt er auto mee,
maar een berline met een gasbom en reserve wiel achterin,
dan moet je twee keer rijden als je boodschappen gaat doen
(wel een mooi excuus dan)
en daarom hebben we dus een break
Maar ieder moet doen wat hem of haar goeddunkt,
en vooral lachen bij het afrekenen na het tanken!!
(O ja, niet telkens vergeten de gasdop terug te plaatsen,
zoals wij al zo'n 10 keer gedaan hebben
)
de één kookt erop, de ander rijdt er auto mee,
maar een berline met een gasbom en reserve wiel achterin,
dan moet je twee keer rijden als je boodschappen gaat doen
(wel een mooi excuus dan)
en daarom hebben we dus een break
Maar ieder moet doen wat hem of haar goeddunkt,
en vooral lachen bij het afrekenen na het tanken!!
(O ja, niet telkens vergeten de gasdop terug te plaatsen,
zoals wij al zo'n 10 keer gedaan hebben
Groeten, Peter
Sinds 10-11-12 zonder dame......
Sinds 10-11-12 zonder dame......
Berichten: 11351
Lid geworden op: 30 jun 2006 11:41
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Locatie: Apeldoorn
Weer het bekende verhaal PeeBee
Gasdop blijft hangen en anders maak ik er zelf weer iets aan, klitterband en aan de tankklep hangen
Gasbommen zijn voor oorlogen rijden niet op de weg en reserve wielen zijn om thuis te laten (kleine kompressor mee) en ja ik rij lux en geen bestel
en blijf lachen bij de pomp
Even de offertes afwachten en dan zien we wel, wat je ookleest voor merk ze zijn allemaal goed, dus dat wordt afwachten.
Gasdop blijft hangen en anders maak ik er zelf weer iets aan, klitterband en aan de tankklep hangen
Gasbommen zijn voor oorlogen rijden niet op de weg en reserve wielen zijn om thuis te laten (kleine kompressor mee) en ja ik rij lux en geen bestel
Even de offertes afwachten en dan zien we wel, wat je ookleest voor merk ze zijn allemaal goed, dus dat wordt afwachten.
Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
_______________________________________________________
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
_______________________________________________________
C5club Chief Executive


Berichten: 2889
Lid geworden op: 11 okt 2007 11:21
Auto: Honda CRV automaat
Brandstof: Benzine
Versnellingsbak: EAT8
Herman,
weet je al waar je hem laat inbouwen, want dat maakt wel verschil!
Voor onze Renault Scenic was volgens de dealer geen LPI mogelijk. Auto was daar te oud voor.
Een inbouwbedrijf uit Emmen(Boertien), en ook Lunteren dacht ik, had echter geen enkel probleem om een LPI in te bouwen. En voor een zeer schappelijke prijs.
Hebben veel ervaring met inbouw, ook in old-timers en oudere modellen die buiten de range van
dealer en Fast-inbouw bedrijven vallen.
Ze hebben bv de software welke nodig was voor onze Scenic, "gewoon" laten (her)schrijven.
Ik las in die tijd meer over problemen met achteraf ingebouwde LPI. Let wel op de vakkundig bedrijf naast de prijs!!!!
weet je al waar je hem laat inbouwen, want dat maakt wel verschil!
Voor onze Renault Scenic was volgens de dealer geen LPI mogelijk. Auto was daar te oud voor.
Een inbouwbedrijf uit Emmen(Boertien), en ook Lunteren dacht ik, had echter geen enkel probleem om een LPI in te bouwen. En voor een zeer schappelijke prijs.
Hebben veel ervaring met inbouw, ook in old-timers en oudere modellen die buiten de range van
dealer en Fast-inbouw bedrijven vallen.
Ze hebben bv de software welke nodig was voor onze Scenic, "gewoon" laten (her)schrijven.
Ik las in die tijd meer over problemen met achteraf ingebouwde LPI. Let wel op de vakkundig bedrijf naast de prijs!!!!
Berichten: 11351
Lid geworden op: 30 jun 2006 11:41
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Locatie: Apeldoorn
Boertien in wezep bekende naam
De ontwikkelingen zijn ook weer verder daarin.
De ontwikkelingen zijn ook weer verder daarin.
Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
_______________________________________________________
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
_______________________________________________________
C5club Chief Executive


Berichten: 2889
Lid geworden op: 11 okt 2007 11:21
Auto: Honda CRV automaat
Brandstof: Benzine
Versnellingsbak: EAT8
ja, ik vergiste me, Boertien zit in Wezep!
C5club extreme Fan


Berichten: 102
Lid geworden op: 08 dec 2006 14:41
Auto: C5 Aircross, Business Plus, 1.2 Puretech
Opties: afn. trekhaak - Pioneer speakers - Dakdragers
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2019
Phase: C5 Aircross
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 48000
Kleur: White perl
Locatie: Sassenheim
Heb ook een C5 Ph3 op LPG met de 2L motor
.
Is ingebouwd in Haarlem bij van Ommeren (daar werkt JO mee samen). Ik heb een Eurogas installatie, dat is de versie die door Citroen gehomologeerd was als fabrieks inbouw een tijdje terug (op de C4 Picasso).
De auto draait zeer trillings arm en geruisloos op LPG. Nog beter dan bij Benzine
.
De brandstof meter van de benzine loopt terug tijdens LPG rijden net als bij de Ph1 en 2.
Wel is de Ph3 zuiniger met zijn LPG, ik rijd net geen 1:10 (namelijk 10.2 l/100 km). De boord computer geeft dan 9.1 l/100km aan.
In mijn tourer zit een 'onderbouw' installatie, dus op de plek van het reserve wiel. Netto tank inhoud is 52 liter LPG. Dus een actieradius van 500km per tank.
De schakelaar zit naast de klokkenwinkel aan de linkerkant, vlak bij de loze knoppen. De zichtbaarheid kan iets beter, nu zit het stuur er net voor.
Is ingebouwd in Haarlem bij van Ommeren (daar werkt JO mee samen). Ik heb een Eurogas installatie, dat is de versie die door Citroen gehomologeerd was als fabrieks inbouw een tijdje terug (op de C4 Picasso).
De auto draait zeer trillings arm en geruisloos op LPG. Nog beter dan bij Benzine
De brandstof meter van de benzine loopt terug tijdens LPG rijden net als bij de Ph1 en 2.
Wel is de Ph3 zuiniger met zijn LPG, ik rijd net geen 1:10 (namelijk 10.2 l/100 km). De boord computer geeft dan 9.1 l/100km aan.
In mijn tourer zit een 'onderbouw' installatie, dus op de plek van het reserve wiel. Netto tank inhoud is 52 liter LPG. Dus een actieradius van 500km per tank.
De schakelaar zit naast de klokkenwinkel aan de linkerkant, vlak bij de loze knoppen. De zichtbaarheid kan iets beter, nu zit het stuur er net voor.
Berichten: 11351
Lid geworden op: 30 jun 2006 11:41
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Locatie: Apeldoorn
Krijg net deze mail binnen;
Bedankt voor uw mail. Wij adviseren een Vialle LPi G3 autogassysteem te laten inbouwen. Vialle is er in geslaagd een LPG-vloeibaar injectiesysteem, genaamd LPi-autogassysteem te ontwikkelen. Met deze technologie wordt het LPG niet langer verdampt, maar vloeibaar in het inlaatspruitstuk geïnjecteerd. Hierdoor kan de injectie van de brandstof beter gecontroleerd worden, wat resulteert in betere rijeigenschappen en optimalere verbranding.
Doordat het LPi-autogassysteem gebruik maakt van de originele benzine-computer, blijven alle oorspronkelijke eigenschappen stuk voor stuk behouden en is de auto bovendien minder belastend voor het milieu. De gascomputer meet per cilinder hoeveel benzine wordt ingespoten en vertaald dat ook weer naar de hoeveelheid gas die moet worden ingespoten.
Als berijder zult u merken:
- dat er geen verschil waarneembaar is tussen het rijden op benzine of LPG
- dat er geen vermogensverlies optreedt
- dat het acceleratie vermogen op LPG niet anders is dan op benzine
- dat er geen extra onderhoud aan het LPi-autogassysteem nodig is en u zich
dus kunt houden aan de oorspronkelijke service intervallen
- dat u 2 jaar garantie op de gasinstallatie heeft
Standaard wordt een 67 litertank op de plaats van het reservewiel gemonteerd. Hiermee blijft de auto in dezelfde gewichtsklasse. Als u speciale wensen heeft met betrekking tot de plaatsing van de schakelaar en de vulaansluiting, dan overleggen we de mogelijkheden graag met u.
De inbouw gaat totaal € 1950,= incl. BTW kosten, dit is incl. RDW keuring en deelvulling gas.
Een goed alternatieve is een Vogels VGI G3 autogassysteem. Deze installatie werkt met een verdamper. Het gas wordt ook bij dit systeem per cilinder ingespoten. De benzine computer stuurt de gascomputer. Het gas wordt in plaats van vloeibaar met deze installatie in dampvorm ingespoten.
De inbouw gaat totaal € 1595,00 incl. BTW kosten, dit is incl. RDW keuring en deelvulling gas..
Wat zou het nadeel van Vogels zijn?
Bedankt voor uw mail. Wij adviseren een Vialle LPi G3 autogassysteem te laten inbouwen. Vialle is er in geslaagd een LPG-vloeibaar injectiesysteem, genaamd LPi-autogassysteem te ontwikkelen. Met deze technologie wordt het LPG niet langer verdampt, maar vloeibaar in het inlaatspruitstuk geïnjecteerd. Hierdoor kan de injectie van de brandstof beter gecontroleerd worden, wat resulteert in betere rijeigenschappen en optimalere verbranding.
Doordat het LPi-autogassysteem gebruik maakt van de originele benzine-computer, blijven alle oorspronkelijke eigenschappen stuk voor stuk behouden en is de auto bovendien minder belastend voor het milieu. De gascomputer meet per cilinder hoeveel benzine wordt ingespoten en vertaald dat ook weer naar de hoeveelheid gas die moet worden ingespoten.
Als berijder zult u merken:
- dat er geen verschil waarneembaar is tussen het rijden op benzine of LPG
- dat er geen vermogensverlies optreedt
- dat het acceleratie vermogen op LPG niet anders is dan op benzine
- dat er geen extra onderhoud aan het LPi-autogassysteem nodig is en u zich
dus kunt houden aan de oorspronkelijke service intervallen
- dat u 2 jaar garantie op de gasinstallatie heeft
Standaard wordt een 67 litertank op de plaats van het reservewiel gemonteerd. Hiermee blijft de auto in dezelfde gewichtsklasse. Als u speciale wensen heeft met betrekking tot de plaatsing van de schakelaar en de vulaansluiting, dan overleggen we de mogelijkheden graag met u.
De inbouw gaat totaal € 1950,= incl. BTW kosten, dit is incl. RDW keuring en deelvulling gas.
Een goed alternatieve is een Vogels VGI G3 autogassysteem. Deze installatie werkt met een verdamper. Het gas wordt ook bij dit systeem per cilinder ingespoten. De benzine computer stuurt de gascomputer. Het gas wordt in plaats van vloeibaar met deze installatie in dampvorm ingespoten.
De inbouw gaat totaal € 1595,00 incl. BTW kosten, dit is incl. RDW keuring en deelvulling gas..
Wat zou het nadeel van Vogels zijn?
Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
_______________________________________________________
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
_______________________________________________________
Berichten: 6205
Lid geworden op: 20 jul 2007 21:21
Auto: C5 X7 2.0i 16V Berline
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 285000
Kleur: Rouge Profond
Locatie: Apeldoorn
Systeem Vogels gebruikt een verdamper en resulteert in:
- extra gascomputer, dus extra onderdelen dus extra storingskansen
- gas wordt in dampvorm ingespoten
- je merkt dat je iets vermogensverlies hebt tov benzine de LPI heeft dat
volgens zeggen niet.
Voordeel: bekendere "oudere" technieken en een lagere prijs.
- extra gascomputer, dus extra onderdelen dus extra storingskansen
- gas wordt in dampvorm ingespoten
- je merkt dat je iets vermogensverlies hebt tov benzine de LPI heeft dat
volgens zeggen niet.
Voordeel: bekendere "oudere" technieken en een lagere prijs.
CX-22TRS , XM-2.1 D12 Break , Xantia 1.9 TD Break ,
DSpécial Berline 1970
C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km
C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km
DSpécial Berline 1970
C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km
C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km
BAN


Berichten: 2676
Lid geworden op: 18 jun 2010 00:27
Auto: C5 V6 24V Exclusive Berline
Opties: veel
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Energielabel: F
Phase: 1
Organummer: 09950
Productienummer: 0179
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 315.000
Kleur: gris aluminium
KPH: Voor + Achter
Locatie: Zeist
Vloeibaar gas inspuiten heeft voordeel dat het een koelende werking heeft en de inlaatlucht koelt voor beter prestaties.
Lpi heeft een lpg pomp die in het verleden niet een heel lang leven hadden. Het zou inmiddels verbeterd moeten zijn.
Lpi heeft een lpg pomp die in het verleden niet een heel lang leven hadden. Het zou inmiddels verbeterd moeten zijn.
Berichten: 11351
Lid geworden op: 30 jun 2006 11:41
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Locatie: Apeldoorn
Nog een offerte, lijkt mij wel wat!
Bedankt voor je aanvraag, wij kunnen eenlpg-g3 installatie inbouwen van eurogas, het merk dat Citroen voorschrijft voordeze auto, voor 1795 incl btw.
Onze voorkeur is eurogas omdat ook een dealer bekend is met dit merk.
We bouwen dan een tank in z.gr. mog, maarzorgen dat we onder de grens van 1551 blijven.
Dit zal dan 64/67 liter zijn, er wordtgerekend met 80% van deze inhoud.
De garantie is 2 jaar volledig en een na 1000 km gratis nacontrole.
Tijdensde inbouw kunt U gebruik maken vaneen gratis leenauto.
Levertijd is ongeveer 1 week.
Nog vragen? ik hoor ’t graag.
Met vriendelijkegroet,
Lex Vilier
Bedankt voor je aanvraag, wij kunnen eenlpg-g3 installatie inbouwen van eurogas, het merk dat Citroen voorschrijft voordeze auto, voor 1795 incl btw.
Onze voorkeur is eurogas omdat ook een dealer bekend is met dit merk.
We bouwen dan een tank in z.gr. mog, maarzorgen dat we onder de grens van 1551 blijven.
Dit zal dan 64/67 liter zijn, er wordtgerekend met 80% van deze inhoud.
De garantie is 2 jaar volledig en een na 1000 km gratis nacontrole.
Tijdensde inbouw kunt U gebruik maken vaneen gratis leenauto.
Levertijd is ongeveer 1 week.
Nog vragen? ik hoor ’t graag.
Met vriendelijkegroet,
Lex Vilier
Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
_______________________________________________________
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
_______________________________________________________
C5club extreme Fan


Berichten: 235
Lid geworden op: 08 okt 2010 21:39
Auto: Citroen
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
Bij de firma HPO G3 geheel compleet met liter tank naar keuze (omrekentabel aantal liters x 0,8 kg = bijtelling gewicht) € 1475,00 incl.alles + gratis leenauto en 2 jaar garantie.
Berichten: 11351
Lid geworden op: 30 jun 2006 11:41
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Locatie: Apeldoorn
Nog wat offertes, voor diegene die ook wat zoeken, straks maar een keuze maken, de meeste zullen wel goed zijn, alleen valt het niet mee voor een keuze!
Jammer dat ze niet altijd gelijk zeggen wat ze voor dat geld installeren.
Zo sumier dat ik ze weer moet vragen wat ze doen.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Geachteheer/mevrouw,
Deauto staat geregistreerd bij de RWD als 1496 KG
Demaximale tank grote = 1550-1496= 54 KG = 80% , Bruto. De maximale tank inhoudbruto zal dus onder de 67 L moeten liggen .
Detotaal prijs komt op 1650,-- alles inkl.
Metvriendelijke groet,
Jacquel
J.E.Esselink
PPO-Systems
--------------------------------------------------------------------------------------
Hallo
Een lpg installatie voor uw auto kost 1795 euro incl.
U krijgt dan een prins vsi systeem dit is een injectie
systeem per cilinder.
De tank wordt gemoteert in overleg dit kan zijn op de
plek van het resevewiel of een normale inbouw.
Het systeem is G3 en heeft twee jaar garantie of 100.000 km.
Voor meer vragen kunt u ons bellen.
Agit lpg service Rijssen
-----------------------------------------------------------------------
Hallo Herman
de prijs is 1625.00 inclusief inbouw en btw en de auto blijft in dezelfde gewichtklasse,de tank is 63Liter.
Gr
Ben van der Helm
-----------------------------------------------------------------------
Geachte heer ,
Wat is het precieze gewicht van de auto nu?
met vriendelijke groet,
R van T
REVANTI LPG
Ekkersrijt 4507
5692 DN Son en Breugel
Stuur ik nogmaals het kenteken door ,en het gewicht en de site RDW ,zo van daar kun je het ook vinden.
.
.
Jammer dat ze niet altijd gelijk zeggen wat ze voor dat geld installeren.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Geachteheer/mevrouw,
Deauto staat geregistreerd bij de RWD als 1496 KG
Demaximale tank grote = 1550-1496= 54 KG = 80% , Bruto. De maximale tank inhoudbruto zal dus onder de 67 L moeten liggen .
Detotaal prijs komt op 1650,-- alles inkl.
Metvriendelijke groet,
Jacquel
J.E.Esselink
PPO-Systems
--------------------------------------------------------------------------------------
Hallo
Een lpg installatie voor uw auto kost 1795 euro incl.
U krijgt dan een prins vsi systeem dit is een injectie
systeem per cilinder.
De tank wordt gemoteert in overleg dit kan zijn op de
plek van het resevewiel of een normale inbouw.
Het systeem is G3 en heeft twee jaar garantie of 100.000 km.
Voor meer vragen kunt u ons bellen.
Agit lpg service Rijssen
-----------------------------------------------------------------------
Hallo Herman
de prijs is 1625.00 inclusief inbouw en btw en de auto blijft in dezelfde gewichtklasse,de tank is 63Liter.
Gr
Ben van der Helm
-----------------------------------------------------------------------
Geachte heer ,
Wat is het precieze gewicht van de auto nu?
met vriendelijke groet,
R van T
REVANTI LPG
Ekkersrijt 4507
5692 DN Son en Breugel
Stuur ik nogmaals het kenteken door ,en het gewicht en de site RDW ,zo van daar kun je het ook vinden.
.
.
Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
_______________________________________________________
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
_______________________________________________________
Berichten: 11351
Lid geworden op: 30 jun 2006 11:41
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Locatie: Apeldoorn
De alle eerste die waar geen afz. bijstaat was van
Henk Boertien Autogas Airco Wezep
Amperestraat 2
8091 XX WEZEP
Wie heeft ervaring met deze systemen? Het bos is groot
Het moet dus onderbouw zijn en tankgrote aangepast voor het gewicht van auto weegt 1496 ,en wil niet boven de 1550 kg uitkomen en wil op papier dan dat zij er voor zorgen een goed registratie RDW 1550 KG.
Dus gem. 65 á 67 liter tank. en voorzover ik weet geen flashlube erin.
En liefst direkte inspuiting.
Henk Boertien Autogas Airco Wezep
Amperestraat 2
8091 XX WEZEP
Wie heeft ervaring met deze systemen? Het bos is groot
Het moet dus onderbouw zijn en tankgrote aangepast voor het gewicht van auto weegt 1496 ,en wil niet boven de 1550 kg uitkomen en wil op papier dan dat zij er voor zorgen een goed registratie RDW 1550 KG.
Dus gem. 65 á 67 liter tank. en voorzover ik weet geen flashlube erin.
En liefst direkte inspuiting.
Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
_______________________________________________________
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
_______________________________________________________

