Re: Beslaan voor- en zijruiten
Geplaatst: 25 nov 2011 13:14
Bij mij besloegen ze ook toen ik hem pas had. Natuurlijk met allerlei troep gepoetst bij de dealer voor aflevering. Heb toen op grootmoeders manier (flink heet water zonder rommel er in en geen spons en zeem maar twee vezeldoekjes) alle ramen eens onderhanden genomen en heb er geen last meer van gehad. Ik gebruik de airco nu ook niet hooguit 10 tot 15 minuten per week.