Pagina 2 van 2

Re: Beslaan voor- en zijruiten

Geplaatst: 25 nov 2011 13:14
door breakie
Bij mij besloegen ze ook toen ik hem pas had. Natuurlijk met allerlei troep gepoetst bij de dealer voor aflevering. Heb toen op grootmoeders manier (flink heet water zonder rommel er in en geen spons en zeem maar twee vezeldoekjes) alle ramen eens onderhanden genomen en heb er geen last meer van gehad. Ik gebruik de airco nu ook niet hooguit 10 tot 15 minuten per week.

Re: Beslaan voor- en zijruiten

Geplaatst: 02 dec 2011 12:04
door bibberlam
mijn auto heeft nu 10000 km en enkele weken geleden merkte ik bij het instappen (na een nacht stilgestaan te hebben) dat het volledige interieur vochtig aanvoelde en dat alle ruiten aangeslagen waren aan de binnenzijde. Ik heb het probleem waarvan melding op dit topic niet gehad, maar het lijkt er toch op...