Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
C5club Rookie


Berichten: 20
Lid geworden op: 01 aug 2011 15:34
Auto: C5 Exclusive (2001)
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2001
Versnellingsbak: EAT8
Kleur: Grijs
kan ik aan de achterkant gewoon een stekker uittrekken van de navi of moet ik dan bij de zekeringkast zijn?
Berichten: 33565
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
Ja dat kan ...
Mocht hij overleden zijn moet je deze unit er sowieso uithalen, heeft verder geen invloed op de boordcomputer, ...
Je mist dan enkel het onderdeel navigatie in de lijst.
RT2 toch ? Met computer in het dashboardkastje ?
Mocht hij overleden zijn moet je deze unit er sowieso uithalen, heeft verder geen invloed op de boordcomputer, ...
Je mist dan enkel het onderdeel navigatie in de lijst.
RT2 toch ? Met computer in het dashboardkastje ?
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
Berichten: 20302
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Locatie: 030
Als 'ie overleden is, zal de Flash-ROM verkeerd gevuld zijn. Dan doet 'ie echt niks meer.
De enige oplossing is dan 'm te laten flashen door een gespecialiseerd bedrijf, die heeft daar de nodige spullen voor.
Als ik het goed heb is de RT2 een VDO computer.
Daarvoor kun je denk ik terecht bij EBK in Zeewolde.
Alternatieven zijn mogelijkerwijs Menho-ESM/CE-Repair in Mijdrecht en Verotronics in Eindhoven.
Groet,
JW
De enige oplossing is dan 'm te laten flashen door een gespecialiseerd bedrijf, die heeft daar de nodige spullen voor.
Als ik het goed heb is de RT2 een VDO computer.
Daarvoor kun je denk ik terecht bij EBK in Zeewolde.
Alternatieven zijn mogelijkerwijs Menho-ESM/CE-Repair in Mijdrecht en Verotronics in Eindhoven.
Groet,
JW
C5club Rookie


Berichten: 20
Lid geworden op: 01 aug 2011 15:34
Auto: C5 Exclusive (2001)
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2001
Versnellingsbak: EAT8
Kleur: Grijs
Nadat ie 2 uur had uitgestaan ging alles weer aan...... toen stukje gereden en weer uitgezet, toen na 15min weer gaan rijden....weer zwart scherm en onder het rijden starte hij met moeite op....heul heul vreemd allemaal....
iedereen alvast bedankt voor de tips!
iedereen alvast bedankt voor de tips!
Berichten: 33565
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
Zitten alle stekkers en aansluitingen wel goed vast ?
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
Berichten: 6523
Lid geworden op: 27 mei 2006 05:57
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera
Locatie: Het rijk van Nijmegen
Contacteer:
vast niet gezien zijn andere topic.
C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Berichten: 33565
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
Ja ik zie het, kortom het is weer als vanouds ??
http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic.php?f=6&t=10143" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik had dat probleem dan zelf ook eerst opgelost alvorens de update
Heb je de stekkers al nagekeken ERC
http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic.php?f=6&t=10143" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik had dat probleem dan zelf ook eerst opgelost alvorens de update
Heb je de stekkers al nagekeken ERC
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
C5club Rookie


Berichten: 20
Lid geworden op: 01 aug 2011 15:34
Auto: C5 Exclusive (2001)
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2001
Versnellingsbak: EAT8
Kleur: Grijs
sorry voor de late antwoorden, ik ga inderdaad eerst eens de connecties checken. Ik heb namelijk vorige week een trekhaak laten monteren bij een auto bedrijf en nu heb ik ook het probleem dat opeens de achteruit rij piep blijft hangen. De eerste paar dagen heeft hij het goed gedaan....
Volgens mij hebben de problemen met de boordcomputer ook iets te doen met de trekhaak, als in.... de monteur heeft de stekkers niet goed aangedrukt !
Volgens mij hebben de problemen met de boordcomputer ook iets te doen met de trekhaak, als in.... de monteur heeft de stekkers niet goed aangedrukt !



