jpiek schreef: Nu maar eens na 900 km tanken ? Waneer krijg je de "laag brandstofpeil" melding en hoever kun je dan nog rijden/hoeveel liter heb je dan nog eigenljk ?
Harm kreeg hem volgens mij toen hij al stil stond...
jpiek schreef: Nu maar eens na 900 km tanken ? Waneer krijg je de "laag brandstofpeil" melding en hoever kun je dan nog rijden/hoeveel liter heb je dan nog eigenljk ?
Bij mij, zoals al eerder gemeld, kun je dan nog ongeveer 100 km afleggen zeker met enig beleid.jpiek schreef: Nu maar eens na 900 km tanken ? Waneer krijg je de "laag brandstofpeil" melding en hoever kun je dan nog rijden/hoeveel liter heb je dan nog eigenljk ?

Als ik zijn storingen en problemen als maatstaf moet nemen ging ik met het OVEW schreef:Harm kreeg hem volgens mij toen hij al stil stond...jpiek schreef: Nu maar eens na 900 km tanken ? Waneer krijg je de "laag brandstofpeil" melding en hoever kun je dan nog rijden/hoeveel liter heb je dan nog eigenljk ?
Hé, hé, ff rustig.... Normaliter zit er met een diesel nog in om 50-100km te rijden. Mijn ex was wat nukkig. De huidige heeft dan nog een liter of 15 reserve...EW schreef:jpiek schreef: Nu maar eens na 900 km tanken ? Waneer krijg je de "laag brandstofpeil" melding en hoever kun je dan nog rijden/hoeveel liter heb je dan nog eigenljk ?
Harm kreeg hem volgens mij toen hij al stil stond...
Johan, je kan gerust afwachten hoor, het gaat echt in 99,99% van de gevallen goed.jpiek schreef:Ok, duidelijk... Liever niet afwachten dus
Harm van Beek schreef:Ik heb nogal wat "Pack"'s op mijn C5:
Pack Koos Spee
Pack Harm
Pack René "Simple"
Dit is na de snelheidsmetercontrole het eerste wat ik uitprobeer.Roman schreef:ik tank altijd als de meter nog 1/4 aangeeft.
heb het waarschuwingssignaal nog nooit gezien....![]()

het oranje symbooltje van de benzine pomp brande al een tijdje, en de BC gaf nog aan 50 km te gaan, toch maar effe gaan tanken.Roman schreef:ik tank altijd als de meter nog 1/4 aangeeft.
heb het waarschuwingssignaal nog nooit gezien....![]()