Waarom is het bij mij een C5 geworden en geen volvo of toyota of wat dan ook, ik weet het niet.
Het algemene comfort en rijgedrag hebben de doorslag gegeven denk ik.
Ik heb lang in twijfel gestaan om een prius te kopen, waarom is het die niet geworden? Iets mindere comfort en de te hoge prijs voor zo een auto. Waarom had het evengoed wel de prius kunnen worden? De interesse en bewondering voor de techniek en grafiekjes op het scherm (ja ik heb financiele, boekhoudachtige achtergrond
Ik heb daarover ook lang in twijfel gestaan, ik heb de C5 niet gekocht omdat ik een citroen wou (klein beetje speelde dat wel mee
Stiekem wou ik ook een Hp geveerde citroen hebben, maar uiteindelijk zijn het de echte kwaliteiten van het onderstel die doorslag gegeven hebben en niet het idee van ik wil citroen of HP.
Wat wil ik hier mee zeggen? Ik raad de TS gewoon aan om eens een testrit te doen met een V70 en met een C5. Dan weet je direct of het je aanstaat of niet. Is gewoon erg persoonlijk. Een bmw rijder zal je nooit de voordelen van het HP systeem uitgelegd krijgen, en aan een citroen rijder krijg je ook nooit een bmw met sportvering (of geen vering) verkocht.
Ieder heeft gewoon zijn smaak.
Ik heb niet echt de indruk dat de TS de C5 enkel wil omdat hij binnen zijn budget valt, ik heb toch het gevoel dat hij serieuze interesse heeft in de wagen zoals hij is en belang hecht aan zijn bijbehorende comfort.