nee ik had 3 oudeHerman schreef:Oké dan is deze nu voor Henkie HDI, die vroeg er ook al om!
Dan is de oude type op!
henkie en frank hebben hem ook gekregen
Harm had hem aan iemand belooft

nee ik had 3 oudeHerman schreef:Oké dan is deze nu voor Henkie HDI, die vroeg er ook al om!
Dan is de oude type op!

Hans C5, wilde er graag één hebben volgens wat ik van zijn partner hoorde.Menno schreef:Volgens mij was er iemand tijdens de meeting die graag een 'oude' ( gele letters ) KPH wilde hebben, ik weet niet of het gelukt is, volgens mij is deze bij Herman beland.
Graag even aangeven
En is het geruis weg ?C5-er schreef: iceman wisselde voor mij de achterwielen (draairichting klopte niet,

Sterker nog wij willen er twee! Voor en achter hetzelfde!manonbridges schreef:Hans C5, wilde er graag één hebben volgens wat ik van zijn partner hoorde.Menno schreef:Volgens mij was er iemand tijdens de meeting die graag een 'oude' ( gele letters ) KPH wilde hebben, ik weet niet of het gelukt is, volgens mij is deze bij Herman beland.
Graag even aangeven

Daaraan herken je de vakman!!!!C5-er schreef: ...ingesmeerd met AutoVitel's kopervet (de wielbouten dus)
en door iceman vakkundig gemonteerd. Had ze anders bij bandenpech onderweg nooit losgekregen
zonder de hulp van de wegenwacht...
Misschien is het smoelenboek anders (lees overzichtelijker) in te richten en berichten zonder smoel verwijderen.Breeze schreef:Eén van de aardige dingen van zo'n meeting is, dat je de gezichten achter de namen ontdekt. En vandaag begreep ik dat veel anderen dat ook op prijs stellen.
Daarom nog een suggestie. Volgende keer meer aandacht voor de naamplaatjes, met b.v. een simpele speld en minder op de voertuigidentificatie, want daar zit je meestentijds toch niet in of bij.
Verder was het een topdag, maar dat had ik al gezegd geloof ik.
Adri

Of via deze direkte link.frank65 schreef: Misschien is het smoelenboek anders (lees overzichtelijker) in te richten en berichten zonder smoel verwijderen.
Als meer mensen daar dan een afbeelding achter laten komen we ook weer wat verder.
Smoelenboek is te vinden onder:
bovenaan in het forum bij huishoudelijk
Algemeen voorsteltopic & gastenboek
1e onderwerp is dan het smoelenboek