citroencxtre
citroencxtre

Bericht door citroencxtre »

GS schreef:Ik ben vandaag voor het eerst on line en ik voel me meteen thuis. Ook overgestapt van Safrane naar C5. Een C5 Brake 2.0 Excl. uit 2002 op G3. De Safrane was als ik het me nog goed herinner (verdrongen? :)) een 2.0 Vi uit 1990. Wel op gas, geen G3 natuurlijk. In 2000 gekocht en er zeven jaar vrijwel probleemloos mee gereden. Jammer de motor liep vast, en was een intensieve revisie niet meer waard. dus weg er mee. Heeft me trouw gediend.
de safrane was erpas sinds 93 als ik het goed heb :wink:
GS
GS

Bericht door GS »

Foto's en dat soort zaken komen nog. Drukke week. Misschien het weekend. Hij is in ieder geval groen. De mooiste kleur groen die ik ooit heb gehad. Niet dat dat veel zegt, want ik geloof niet dat ik eerder een groene auto heb gehad, maar het is een mooie kleur :-). Ik moet wel zeggen dat ik bevooroordeeld ben.
GS
GS

Bericht door GS »

Nou citroencxtre, volgens mij heb je het niet goed. Maar misschien zit ik er zelf naast. Lekker belangrijk. Hij was oud, en heeft me jarenlang goed gediend. Geen kwaad woord over de Safrane.
citroencxtre
citroencxtre

Bericht door citroencxtre »

GS schreef:Nou citroencxtre, volgens mij heb je het niet goed. Maar misschien zit ik er zelf naast. Lekker belangrijk. Hij was oud, en heeft me jarenlang goed gediend. Geen kwaad woord over de Safrane.
in 90 was de renault 25 het topmodel :wink:
Plaats reactie