Mijn derde remlicht deed het niet, dus geen afmelding. Als ik het binnen 24 uur kon oplossen, zouden ze de auto zonder extra kosten afmelden.
Na zelf een nieuwe led te hebben geplaats is da auto gewoon goedgekeurd en afgemeld.
luc schreef: Mijn derde remlicht deed het niet, dus geen afmelding.

Die is wel goed zeg.edwin48 schreef:Herman had nu niet het idee dat ze wat snappen van hydraulische auto's en met name de Dame meldde dat de handrem totaal niet werkte en toen ik zij dat hij bij de voorwielen zit keek hij me vreemd aan.

Is dat een algemeen C5 mankement?edwin48 schreef:apk afkeur achterklep gaat niet meer open met de handel draadbreuk kabelboom voor de vijfde maal, andere kabel plaatsen en dan moet het goed zijn hoop ik nu maar eens.

Ik was eens voor een APK bij een garagist die dat even vergeten was en de remmentest op de rollenbank deed...c5breaker schreef:Die is wel goed zeg.edwin48 schreef:Herman had nu niet het idee dat ze wat snappen van hydraulische auto's en met name de Dame meldde dat de handrem totaal niet werkte en toen ik zij dat hij bij de voorwielen zit keek hij me vreemd aan.Ze zullen inderdaad je wel heel vreemd aangekeken hebben. Overigens is mijn C5 afgelopen week voor de 4e keer op rij zonder problemen goedgekeurd.

En heeft als gevolg dat je een wagen rijdt je met een auto zonder apk rijdt ook al loopt de oude keuring nog.BJG schreef:luc schreef: Mijn derde remlicht deed het niet, dus geen afmelding.![]()
eigenlijk moet hij dan ook afgemeld worden.

Klopt maar het is wel een verschil of je wordt aangehouden door oom agent met een deffect lampje met apk of met lampje en geen apk. Nog gekker als je onverhoopt een aanrijding maakt en het derde remlicht er niks mee te maken heeft.c5jan schreef:Maar ondertussen voldoet je voertuig niet aan de eisen, afgemeld of niet.
In andere landen wordt daar wat relaxter mee omgegaan. Hier is het zwart/wit.