Dat stelt dus niks voor om te doen
Vanmorgen bougies gehaald en meteen ook maar bij de Aldi gestopt voor de momentsleutel uit de aanbieding voor €19,99
Ondanks dat de bougies nog maar iets meer dan 19.000 Km er in zaten waren ze al wel hard aan vervanging toe (het waren overigens bougies van het merk "Champion":
Gasklephuis ook gereinigd alleen het filter van de luchtpomp kon ik niet aan, de kop van de bout was dol en ik heb precies de tussenmaat van inbusbout niet in huis.
Ik kan vandaag geen koude start meer proberen maar tijdens het proefritje leek de motor weer heerlijk soepel te 'draaien'
Nu heb ik alleen nog een vraag over de gebruikte bougies, in principe kun je aan de kleur ervan, afleiden of de motor een goede verbranding heeft.
2 van de vier hadden een schone, bruin/rode isolator ééntje had daar ook een beetje koolstof bij zitten (de linkse op de foto) en de vierde was bijna helemaal wit uitgeslagen (de rechtse).
Is het normaal dat er zoveel verschil tussen de vier zit en is één ervan misschein niet goed?