Ik heb nu het plan opgevat om of zelf maar eens software aan te gaan schaffen of misschien iemand in de buurt van Ede die dit heeft en waar ik eens mag resetten.
Of komt er iemand op de meeting in Apeldoorn die zo,n computertje heeft met Lexia erop.

er komen er zeker een aantal uit enschede, de kans is inderdaad groot, dat die wel een systeem mee nemen, ik weet alleen niet of je met die de boel kunt resetten, het is geen lexia dacht ik.Herman schreef:De heren uit Enschede even vragen
als ik het zo lees in het meeting draadje, dan is er wel een diagnose systeem aanwezigOf komt er iemand op de meeting in Apeldoorn die zo,n computertje heeft met Lexia erop
Gewoon zelf zo'n ding kopen, in veel uitvoeringen beschikbaar voor prijzen tussen de 50 en 100 euro.C5itroentje schreef:Dat verdraaide lampje storing uitlaatgas blinkt steeds weer op.Ik heb hem al een paar keer kunnen resetten bij de dealer maar dat gaat ook inmiddels wat kosten.

Door een verkeerde instelling zichzelf ermee geëuthanaseerd?josok schreef:Volgens eviltwin kun je er zelfs euthanasie op je C5 mee plegen![]()
Er was eens een draadje over een Chinese lexia clone, iemand zou die bestellen. Maar verder er niets meer over gehoord. Was dat ook weer een scam?