LeoGuz schreef:......pas bij de 3e keer heeft de computer de (ketting)spanner als boosdoener aangewezen en werd mij verteld, dat de ketting een tandje versprongen zou zijn. Ik kan mij voorstellen, dat de ketting dan wel wat klappen zal voor zijn kiezen zal hebben gehad. Overigens verder niets dan lof over la voiture

Ik vermoed dat er toch eea in de communicatie tussen jou en de garage misgaat.
Dit verhaal klopt van geen kant, sowieso wijst een computer geen oorzaken aan, en al helemaal geen kettingspanner
omdat ik regelmatig met de thp te maken heb begrijp ik wel wat je bedoelt. Maar je hoeft je geen zorgen te maken over de ketting. Hij is NIET versprongen geweest. Sowieso wordt de kettinglengte gemeten bij een dergelijke reparatie. Wel vervelend dat dit de derde keer pas geconstateerd werd. Mogelijk speelt ook mee wat ik al zei:
BJG schreef:
Soms gaat het in een keer goed, maar soms treden een paar dingen na elkaar op waardoor de indruk bestaat dat de vorige reparatie niet goed is gebeurd.
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie
website