Heb al gezocht in oude berichten maar daar kom ik niet verder. Misschien dat iemand mij kan helpen.

Heb het volgende probleem met mijn C5 met een AG gasinstallatie.
Bij het starten van de motor (probleemloos) knippert rechts op het bedienknopje het rode lampje. Hiermee wordt aangegeven dat de auto op benzine draait. Volgens mij moet dan de auto overschakelen op LPG als de motor op temperatuur is en moeten de groene lampjes gaan branden (als er tenminste gas in de tank zit)
Ik hoor wel een relais tikken op het moment dat de auto overschakelt maar er gaan geen groene lampjes branden. Ook het rode lampje, dat aangeeft dat de auto op benzine loopt, brand niet meer. De auto blijft gewoon lopen op benzine.
Als ik ga rijden dan heb kan het gebeuren dat de motor als nog overschakelt op LPG en dan gaan de lampjes groen branden. Het kan maar zo een tijd goed gaan maar het kan ook maar zo dat de auto weer op benzine overschakelt.
Ik heb met Lunetten LPG (de Bilt) gebeld en deze geven aan dat dit mogelijk een stroomstoring kan zijn. Zekering nagekeken en vervangen maar het probleem blijft. Voor de zekerheid de temperatuursensor vervangen maar dat was het ook niet.
Wie o wie heeft een suggestie?
gr John