Die was er met één slag van de wissers af, maar aan de binnenkant zat een 30 cm brede streep condens.
En dus de ventilator aangezet om dat droog te blazen. Dat blazen duurde maar kort, na een 30-tal seconden hield de ventilator er mee op.
De A/C was niet ingeschakeld ,de oorzaak kon dus niet zitten in een beveiliging van de verdamper.
Ik had 'm op Manual staan, waarbij ik de sterkte van de fan zelf kon regelen. Maar wat ik ook aan het knopje draaide, het symbooltje op het display liet zien dat 'ie alsmaar harder zou moeten gaan, maar hij deed helemaal niks.
Ik heb nog geprobeerd of een motor herstart wat zou veranderen, maar de fan bleef dood.
Omdat ik weg moest, we hadden een concert van Janine om 20.15, heb ik al poetsend toch de rit aangevangen. Dat was uiteraard buitengewoon vervelend, veel zicht heb je zo niet

Na een kilometer of wat begon de fan toch weer te werken, de rest van de rit heeft 'ie verder gewoon z'n werk gedaan.
Ook de rit terug ná het concert deed 'ie gewoon wat hij behoort te doen.
Ik heb een week of twee geleden ook zoiets gehad, maar toen stond 'ie op A/C en dacht ik dat het zou kunnen komen door een Temp-beveiliging.
Toen heb ik de A/C uitgezet, en de motor opnieuw gestart. Daarna kon ik 'm gewoon Manual regelen.
Iemand een idee wat hier loos is, dan wel zou kunnen zijn?
Groet,
JW