R1200C schreef:Even zoeken welke varianten er allemaal zijn gemaakt.
Maarre: hoe doen we dat als er een nieuwe variant bij komt?
Voor zover dat mijn garagist weet, die ene dat ik ook interesse heb is die 2,2 HDi met twee compressors erin...meer power, meer NM en lekker soepel bij optrekken!!! Die komt nog.
Hoi... ik be 'n C5 rijder nog.... yup, NOG.
Even voorstellen, ik ben Des, bekend op diverse fora onder het nick: CmyC5 (ook citroen forum beheerd uit Belgie/GB).
Ben ietsje laat op dit forum wegens vakantie en zoektocht in Verre Oosten voor vakantie Villa en/of Condominiums (zo heten ze CONDOS in het Engels) en had gelijk eentje overgenomen die amper 6 maanden oud is van nieuwbouw!!!
Boft ik jawel hoor!
Aan de teller heb ik nu net 137,000 kms gezien en iis 'n eind mei 2003 in Fulminator kleur en zwart leer van binnen. Gisteren was mijne dakrails op het derde keer verwisseld, goed gebaar van mij voor de volgende eigenaar zodra ik ga verkopen. De rest van deze "exclusieve" dametje, ik noem haar "Cal", is subliem in rijgedrag en genot op de lange trajecten als op de hobbelig wegen tijdens cruise snelheid op 40kpu.
De meeste tijd rij ik tegenwoordig 'n gemiddeld 155 @ 175 kpu als norm dan van toen...nu is het ietsje trager dan voorheen want de snel piekerende automobilisten (ging over hun boetes namelijk) blijven rechts houden (duimpje voor hun medewerking hoor!) en zo maken de linke baan wat mooi en adembenemend om de "cruiser" in te stellen!
Heb al diverse zaken aan mijn C5's laten uitrusten, 'n DvD afspeler voor het dashboard, heel nuttig op lange avond trajecten, twee handige manieren om beide bluetooth gsms te laten hangen net onder het achteruit spiegel en daarachter, 'n mooie plekje om die Garmin GPS schermpje te plaatsen.
Na de eerste gebruik van die originelen banden, heb ik nu Dunlop 2002SP onder, reserve staat nog met die van Michelin. Heeft nu al, op de 4de keer, de vooruit compleet laten vervangen door CarGlass, drie keer binnen mijn garage thuis en een keer bij hun omdat if verreweg staat van huis en werd vlot geholpen in Belgie.
Mijn C5 Break loop constant op de airco sinds de eerste dag toen ik voor de eerste keer de nieuwe sleutels, een mooie bos bloemen en een fraaie fles rode Bordeaux wijn in ontvangst nam van de garage in 2003.
Ik zal enkele fotos hier na bijvullen voor jullie genot, ergens in het zijdelings foto album...als er eentje is te vinden.
Als laatste, was ik biij de garage eregisteren en maakte wat twee fotos van de pas gearriveerde C6 met achterbank relax leuning inbegrepen op die tentoongestelde model.
Hopende wat kennissen hierna te maken en/of evt ontmoeten bij een of andere gezellig

C5 halte/bijeenkomst

die binnenkort wordt georganiseerd...zou leuk vinden. 8)
De mazzel...
Des.