100% carnauba???? Een beetje liegen mag maar dit slaat alles.
Wat zijn de reinigende stoffen dan als het waxaandeel al 100% is? Ik ben niet zo`n voorstander van een 2 in een product.
Na het reinigen komt pas de beschermlaag, doe je dat in 1 dan vervuilt de wax wat afbreuk doet aan je inspanning.
Ik houd een wasbeurt aan van 2 wekelijks en soms is het een week langer maar ook wel eens een week korter. meestal met de hand. Ik souit hem van te voren meestal met een hoge drukreiniger. Met de hand loop je wel eens risico op fijne krasjes oftewel hologrammen. Bij lichte vervuiling zoals in deze dagen is het afspuiten en afnemen met een zeem. Zit hij goed in de wax is dat ruim voldoende.
2x per jaar gaat hij in de wax. Grondig reinigen teerspatten en ander hechtend vuil goed verwijderen cleanen zodat de oude wax er af is en het oppervlak dusdanig ruw is dat je met een microvezeldoek een piepend geluid maakt bij het afnemen. De niewe waxlaag hecht daar weer goed op.
Ik was nooit zo poetserig maar heb wel ontdekt dat als je het goed doet er zeker een half jaar plezier van hebt bij het wassen. Sinds anderhalf jaar hou ik het goed bij.
Maar goed, ik geloof best wel dat poorboys goed werkt, hoe lang blijft deze zitten?