Dat wist ik niet ,...EvilTwin schreef: 2 keer = supervergrendeling uit (iirc).
Eens proberen
Dat wist ik niet ,...EvilTwin schreef: 2 keer = supervergrendeling uit (iirc).
Code: Selecteer alles
Centrale vergrendeling zonder supervergrendeling.
Wanneer meteen na het supervergrendelen opnieuw de sleutel wordt bediend, vindt centrale vergrendeling plaats en
wordt de supervergrendeling uitgeschakeld. Het openen van de portieren van binnenuit is dan weer mogelijk.
N.b.: het centraal vergrendelen zonder supervergrendeling is niet mogelijk met de afstandsbediening.
De vergrendelde toestand wordt gesignaleerd door het knipperen van het lampje van de interieurvergrendelingstoets.Ik ook, vaste gewoonte. Bij m'n laatste vectra was dat ook al en bij de PhII die ik tussendoor had heb ik dat node gemist.Ccinq schreef:Ik. Toch niet echt veel moeite, en toch wel een gerust idee dat ze je deuren niet open krijgen ook al slaan ze een ruit in. Zeker in (de omgeving van) AmsterdamEvilTwin schreef: NB Op de C5-3 moet je voor de supervergredeling twee keer drukken op de AB, ik vraag me af hoeveel mensen dit doen.
Da's dan zeker alleen bij de PhII? Bij mijn PhIII is één keer drukken op de vergrendelknop van de AB: portieren en kofferklep vergrendelen, spiegels inklappen en alarm aan (van binnenuit zijn alle portieren nog te openen, waarbij dan ook het alarm wordt uitgeschakeld). Direct na elkaar twee keer drukken drukken schakelt bovendien de supervergrendeling in (de portieren zijn van binnenuit niet meer te openen, het alarm blijft ingeschakeld). 'k Heb 't gisteren voor alle zekerhied nog maar ff geprobeerd en 't werkt precies zo (ook volgens het 't boekje).EvilTwin schreef:beetje cryptisch:
Code: Selecteer alles
Centrale vergrendeling zonder supervergrendeling. Wanneer meteen na het supervergrendelen opnieuw de sleutel wordt bediend, vindt centrale vergrendeling plaats en wordt de supervergrendeling uitgeschakeld. Het openen van de portieren van binnenuit is dan weer mogelijk. N.b.: het centraal vergrendelen zonder supervergrendeling is niet mogelijk met de afstandsbediening. De vergrendelde toestand wordt gesignaleerd door het knipperen van het lampje van de interieurvergrendelingstoets.