Als mijn C5.. de deur uit gaat.. zal die blinkend naar de 2de eigenaar gaan
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1,2 & II (PH3) type X7 die is bedoeld voor alle types in de categorie algemene vragen.
Berichten: 435
Lid geworden op: 26 jan 2009 17:50
Auto: C5 Break Exclusive
Opties: Alles behalve inbouw nav.
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2002
Energielabel: D
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Gris Orageux
Oke sorry dat had ik er niet van begrepen
.. uiteraard moet je bij een tweede hansje even een ANWB of een ander controle momentje laten plaatsvinden dan weet je gweoon waar je aan toe bent.
Als mijn C5.. de deur uit gaat.. zal die blinkend naar de 2de eigenaar gaan
Als mijn C5.. de deur uit gaat.. zal die blinkend naar de 2de eigenaar gaan
Audi A6 Avant 2.0TDI S-line - 06-2010
Inmiddels ex-C5 PH1 bezitter, die rijdt nu rond in het oosten van Nederland. 47-JD-**
Inmiddels ex-C5 PH1 bezitter, die rijdt nu rond in het oosten van Nederland. 47-JD-**
C5club Newbie


Berichten: 10
Lid geworden op: 25 okt 2008 17:49
Auto: C5 break
Brandstof: Hybride
Phase: 2
Versnellingsbak: EAT8
hello iedereen.
vraagje.
Bij ons in de carwash heb je verschillende wastypes.
een daar van is inbegrepen met een onderbodem was --> dus dat het onderstel ook gewassen word.
is dit een verstandige optie?
wie van jullie heeft dit al eens gedaan?
raden jullie me dit af? zou er iets beschadigd kunnen geraken, qua onderstel, electronica?
Thx alvast
Mvg
vraagje.
Bij ons in de carwash heb je verschillende wastypes.
een daar van is inbegrepen met een onderbodem was --> dus dat het onderstel ook gewassen word.
is dit een verstandige optie?
wie van jullie heeft dit al eens gedaan?
raden jullie me dit af? zou er iets beschadigd kunnen geraken, qua onderstel, electronica?
Thx alvast
Mvg
C5club Fan


Berichten: 61
Lid geworden op: 14 okt 2009 07:57
Auto: C5 Aircross
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2019
Energielabel: C
Phase: C5 Aircross
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 60000
Locatie: Zuid holland
Hoi,
Ik heb mijn C5 pas net, dus deze heb ik nog niet gewassen, maar wat ik met mn vorige autos deed was dat ik dit programma in de winter wel eens nam. Als het namelijk gesneeuwd heeft en ze hebben lopen strooien dan is mij altijd verteld dat het wel goed is om zo nu en dan de onderkant schoon te maken en dat gaat dan prima in de wasstraat.
Heb dit natuurlijk ook weer van een wijs advies van iemand anders. Echte voors en tegens kan ik niet geven.
Ik heb mijn C5 pas net, dus deze heb ik nog niet gewassen, maar wat ik met mn vorige autos deed was dat ik dit programma in de winter wel eens nam. Als het namelijk gesneeuwd heeft en ze hebben lopen strooien dan is mij altijd verteld dat het wel goed is om zo nu en dan de onderkant schoon te maken en dat gaat dan prima in de wasstraat.
Heb dit natuurlijk ook weer van een wijs advies van iemand anders. Echte voors en tegens kan ik niet geven.
Als ie daar al niet tegen zou kunnen....
Normaal wassen die bodem sproeiers met een veel lagere druk. Als er iets kapot gaat dan zou dat ook kunnen gebeuren als je door een diepe plas gaat of op een zeiknatte weg met spoorvorming rijdt.
Heb de C5 wel gekocht maar nog niet thuis maar hij zal er toch echt tegen moeten kunnen. Ga er niet met een sponsje onder...... En wat is slechter....water of die bagger die ze zout noemen
Zelfs mijn Alfa kwam er zonder kleerscheuren uit
groeten
Rolf
Normaal wassen die bodem sproeiers met een veel lagere druk. Als er iets kapot gaat dan zou dat ook kunnen gebeuren als je door een diepe plas gaat of op een zeiknatte weg met spoorvorming rijdt.
Heb de C5 wel gekocht maar nog niet thuis maar hij zal er toch echt tegen moeten kunnen. Ga er niet met een sponsje onder...... En wat is slechter....water of die bagger die ze zout noemen
Zelfs mijn Alfa kwam er zonder kleerscheuren uit
groeten
Rolf
Ik heb mijn auto nu 2x in de wasstraat gehad, en beide keren de ESP/ASR storing gehad.
Niks ernstigs, maar voor de volledigheid toch maar even hier vermeld.
Zie ook http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic.php?f=6&t=5972" onclick="window.open(this.href);return false;
Niks ernstigs, maar voor de volledigheid toch maar even hier vermeld.
Zie ook http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic.php?f=6&t=5972" onclick="window.open(this.href);return false;
Berichten: 167
Lid geworden op: 18 sep 2009 23:19
Auto: c5 break exlusive automaat 2.0
Opties: RT2 trekhaak
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2001
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 09117
Productienummer: 0326
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 145000
Kleur: gris fulminator
Locatie: waalre
auto ook 2x in de wasstraat gehad geen storing.
wel de wagen in de hoogste stand gezet ivm hoogte sensoren.
wel de wagen in de hoogste stand gezet ivm hoogte sensoren.
C5 break exlusive automaat 2.0 echtgenote peugeot 206 en een trike rewaco hs4 , oudste zoon C5 break prestige , jongste zoon c4 coupe 1.6 vtr.
C5club Fan


Berichten: 61
Lid geworden op: 14 okt 2009 07:57
Auto: C5 Aircross
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2019
Energielabel: C
Phase: C5 Aircross
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 60000
Locatie: Zuid holland
Waarom zou je de auto in de hoogste stand zetten voor de hoogte sensoren? Is daar een goede reden voor, dan weet ik dat voor als ik de onderkant een keer moet doen.
Berichten: 1931
Lid geworden op: 14 mar 2009 14:26
Auto: C5 2.0 HDiF Comfort Tourer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 231.000
Kleur: Grijs
Locatie: Enschede
Onze C5 is al een tijdje niet meer gewassen.. Maar is nu eigenlijk wel nodig.. 
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Renault Mégane 1.5 DCi GT-line Estate 2012
Ex:
Renault Laguna 2.0 DCi Estate AUT - 2008
Ford Focus 2.0 TDCi Titanium - 2008
Citroën C5 2.0 HDiF Comfort Tourer - 2008
Citroën C5 2.0 16v Différence AUT - 2004
Citroën BX 1.4 - 1988
Citroën XM Turbo CT Pallas - 1999
Citroën Xantia 1.8 16v - 2000
Seat Ibiza 1.4 16v S - 2001
Renault Clio 1.4 RTi - 1997
Citroën BX 1.4 - 1988
Ex:
Renault Laguna 2.0 DCi Estate AUT - 2008
Ford Focus 2.0 TDCi Titanium - 2008
Citroën C5 2.0 HDiF Comfort Tourer - 2008
Citroën C5 2.0 16v Différence AUT - 2004
Citroën BX 1.4 - 1988
Citroën XM Turbo CT Pallas - 1999
Citroën Xantia 1.8 16v - 2000
Seat Ibiza 1.4 16v S - 2001
Renault Clio 1.4 RTi - 1997
Citroën BX 1.4 - 1988
Berichten: 4116
Lid geworden op: 30 nov 2008 00:06
Auto: C3 VTI 1.4 Exclusive
Opties: Zenith voorruit, kindertoetertje, Veringvrij.
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2011
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 13000
Kleur: Gris Thorium
Locatie: Enschede
Och, ik vind hem nog aardig schoon.
De testrijders van Citroën? Dat zijn wij zelf!
When I die, I want to go peacefully like my grandfather did, in his sleep...
Not screaming and yelling, like the passengers in his car.
Mijn ex: C5 Break 2.0i 16V, Ligne Business, Gris Ferro uit 2006.
When I die, I want to go peacefully like my grandfather did, in his sleep...
Not screaming and yelling, like the passengers in his car.
Mijn ex: C5 Break 2.0i 16V, Ligne Business, Gris Ferro uit 2006.
Berichten: 3648
Lid geworden op: 13 apr 2007 23:29
Auto: Citroën C4 Grand Picasso
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 116.160
Kleur: Zilver Metallic
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Ik wacht ff tot het weer boven nul is... Zij staat door de weeks stil en ik heb geen zin in een volkomen dichtgevroren C5...
Daarnaast zie ik het afschrapen van ijs en sneeuw niet zo zitten, heb daar helaas al eens een flinke kras mee veroorzaakt op de motorkap van een Xantia
Dus ik ga haar eerst afspuiten, dan pas wasstraat, drogen en droogrijden...
Daarnaast zie ik het afschrapen van ijs en sneeuw niet zo zitten, heb daar helaas al eens een flinke kras mee veroorzaakt op de motorkap van een Xantia
Dus ik ga haar eerst afspuiten, dan pas wasstraat, drogen en droogrijden...
Johan
Berichten: 1931
Lid geworden op: 14 mar 2009 14:26
Auto: C5 2.0 HDiF Comfort Tourer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 231.000
Kleur: Grijs
Locatie: Enschede
Ja, valt toch nog wel mee..?Ploffie schreef:Och, ik vind hem nog aardig schoon.
Renault Mégane 1.5 DCi GT-line Estate 2012
Ex:
Renault Laguna 2.0 DCi Estate AUT - 2008
Ford Focus 2.0 TDCi Titanium - 2008
Citroën C5 2.0 HDiF Comfort Tourer - 2008
Citroën C5 2.0 16v Différence AUT - 2004
Citroën BX 1.4 - 1988
Citroën XM Turbo CT Pallas - 1999
Citroën Xantia 1.8 16v - 2000
Seat Ibiza 1.4 16v S - 2001
Renault Clio 1.4 RTi - 1997
Citroën BX 1.4 - 1988
Ex:
Renault Laguna 2.0 DCi Estate AUT - 2008
Ford Focus 2.0 TDCi Titanium - 2008
Citroën C5 2.0 HDiF Comfort Tourer - 2008
Citroën C5 2.0 16v Différence AUT - 2004
Citroën BX 1.4 - 1988
Citroën XM Turbo CT Pallas - 1999
Citroën Xantia 1.8 16v - 2000
Seat Ibiza 1.4 16v S - 2001
Renault Clio 1.4 RTi - 1997
Citroën BX 1.4 - 1988
Berichten: 5300
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:50
Auto: C4GP 2.0 16V LPG-G3
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2007
Energielabel: C
Organummer: 11176
kilometerstand: 201000
Kleur: nocciola
KPH: Achter
Locatie: Glanerbrug
jpiek schreef: Daarnaast zie ik het afschrapen van ijs en sneeuw niet zo zitten, heb daar helaas al eens een flinke kras mee veroorzaakt op de motorkap van een Xantia![]()
Vandaar dat je toen....
Maar om dat nou een kras te noemen...
C4GP 2.0 16V LPG-G3
Berichten: 4116
Lid geworden op: 30 nov 2008 00:06
Auto: C3 VTI 1.4 Exclusive
Opties: Zenith voorruit, kindertoetertje, Veringvrij.
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2011
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 13000
Kleur: Gris Thorium
Locatie: Enschede
Bij die van mij vergeleken wel, hihihihi...Bossinkje schreef:Ja, valt toch nog wel mee..?Ploffie schreef:Och, ik vind hem nog aardig schoon.
De testrijders van Citroën? Dat zijn wij zelf!
When I die, I want to go peacefully like my grandfather did, in his sleep...
Not screaming and yelling, like the passengers in his car.
Mijn ex: C5 Break 2.0i 16V, Ligne Business, Gris Ferro uit 2006.
When I die, I want to go peacefully like my grandfather did, in his sleep...
Not screaming and yelling, like the passengers in his car.
Mijn ex: C5 Break 2.0i 16V, Ligne Business, Gris Ferro uit 2006.
Berichten: 5300
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:50
Auto: C4GP 2.0 16V LPG-G3
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2007
Energielabel: C
Organummer: 11176
kilometerstand: 201000
Kleur: nocciola
KPH: Achter
Locatie: Glanerbrug
Ik stel voor dat als het mooi weer is Justin een demonstratie gaat geven van auto's wassen.
C4GP 2.0 16V LPG-G3
Berichten: 3648
Lid geworden op: 13 apr 2007 23:29
Auto: Citroën C4 Grand Picasso
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 116.160
Kleur: Zilver Metallic
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Nope, dat was op de Grijze, die voor de Groene kwam die ik voor de Blauwe had waar jij het over hebt...EW schreef:Vandaar dat je toen....jpiek schreef: Daarnaast zie ik het afschrapen van ijs en sneeuw niet zo zitten, heb daar helaas al eens een flinke kras mee veroorzaakt op de motorkap van een Xantia![]()
Maar om dat nou een kras te noemen...
Johan





