Wimmie schreef: Zo ja, waar kan ik dat spul kopen?

Ja, de combinatie is uitermate geschikt voor de bekleding. Vertrouw je het niet helemaal, test de zeep even op een niet opvallend plekje. Anders is de diepreiniger van Hage hier ook prima.Is dat ook goed voor de stoelen?
Zo ja, waar kan ik dat spul kopen
Inderdaad uitstekend bedrijf, komt mijn stuur ook vandaanrenen schreef:Mijn stuur plakte ook aan alle kanten, van alles geprobeerd, tot ie zelfs "kaal" werd.
Met een beetje googlen kwam ik op de site van De Vos autodemontage bedrijf (Citroen en Peugeot)
Deze konden mij een nieuwer stuur bieden voor € 90,-
Eenmaal gearriveerd leek het stuur wel nieuw zo uit de fabriek, en dat voor 90 euro's!!!![]()
hoiexroosje schreef:Het lederen stuurwiel van mijn C5 (uit 2001 / 100000km) werd plakkerig als ik een lange tijd hem vasthield. Tevens ziet het leer er wat vreemd versleten uit op de plekken waar je het vaakst vasthoudt.
Laatst heb ik het stuur (voorzichtig) helemaal schoon gemaakt en kwam er een dikke laag smeer en huidvet van af. Ik gebruikte een spons en sop, met de bedoeling het leer daarna met een leerproduct weer in te vetten. Spons en sop zagen helemaal zwart.
Tot mijn verbazing is het leer nu constant kleverig op de gesleten plekken. Het is alsof de kleeflaag die het leer vasthoudt op de dunne plekken door het leer heen komt. De dikke laag smeer en huidvet hield dat plakken tegen. Alleen bij langer stuur vasthouden (en zweten) kwam het plakken er doorheen.
Mijn vraag: herkent iemand deze problematiek en hoe kan ik het plakken kleven bestrijden. Ik heb al allesreiniger en terpentine geprobeerd, met beperkt resultaat
Dasty is idd geweldig spul, ik gebruik het al jaren voor mijn motorfiets. Is overigens ook te koop bij Wibra, 2 euro per flacon.biben schreef:
hoi
ik had het zelfde probleem
en ook alles geprobeerd allesreiniger terpentine peut enz enz enz
en de moet toen maar opgegeven![]()
mijn vrouw zij laat mij eens even wat proberen ??
en die had een fles allesreiniger van de action genaamd dasty![]()
en ongelooflijk maar waar het stuur ziet er weer netjes uit![]()
en plakt ook niet meer dus het proberen waard denk ik zo maar
dus hollen naar de action
ik heb ook mijn velgen er mee schoon gemaakt je weet niet wat er gebeurt
zijn gewoon weer nieuw .
terwijl ik zelfs velgen reiniger had geprobeerd en daar kreeg ik niet alles vuil van de velgen af
succes
rob
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.