Het dametje van 8 verdient er meer aan dan haar Pa.blizz schreef: de ene euro extra is voor dochters haar spaarpotje heeeeeee
De vorige keren had ze me de hele omzet ontfutseld...

Het dametje van 8 verdient er meer aan dan haar Pa.blizz schreef: de ene euro extra is voor dochters haar spaarpotje heeeeeee
Dat was het enige wat nog warm wasfrank65 schreef:Hertogjan schreef:Ik had graag willen gaan, maar het is me te koud en te guur, brrrr! Volgende keer toch maar wat meer naar het voorjaar toe wat mij betreft.
Haha, leuk dat er dan onder je nickname staat "C5-club bikkel"![]()
Inderdaad Frank65, vandaag was ik van alles, maar geen bikkel; te veel last van een kouwe snikkel
hahahahaha echte zakenvrouwHarm van Beek schreef:Het dametje van 8 verdient er meer aan dan haar Pa.blizz schreef: de ene euro extra is voor dochters haar spaarpotje heeeeeee
De vorige keren had ze me de hele omzet ontfutseld...
![]()
Mooi Daaf, nu nog plaatjes!
Hoezo te snel?Roman schreef:wimmie je was te snel weg...
Ah zo. Ja, ik zocht nog naar je maar ik kon je niet vinden. Volgende keer beter.Roman schreef:tja had je niet zien vertrekken...![]()
komt inorde...Wimmie schreef:Ah zo. Ja, ik zocht nog naar je maar ik kon je niet vinden. Volgende keer beter.Roman schreef:tja had je niet zien vertrekken...![]()
![]()