Of heeft Opa Jacob misschien organummer en productienummer verwisseld ? Opa


 
    					    					    				
Ronald schreef:Het kan misschien wel. Als er nog een Ph1 besteld is dan moet tie gemaakt worden.
Het kan best zijn dat de verschillende Europese importeurs niet exact op dezelfde dag zijn omgeschakled op het bestellen/verkopen van PhII. Dus een aantal dagen Ph1 en PhII pararallel op de band zou wel kunnen, denk ik.
Gr. Ronald
 
    					    					    				
dàt lijkt me logischer; en omdat ik me nauwelijks kan voorstellen dat er twee verschillende modellen van één lopende band komen zou het wel eens zo kunnen zijn dat Opa Jacob zich vergist heeft - misschien rijdt-ie wel in een Ph 1 ....kansberg schreef:Beste Alzheimer,
Mijn organummer 10129 is 2 augustus 2004 (maandag), het is volgens mij de eerste dag dat de Phase II gebouwd werd. Ik heb een 1.6 HDIF Break (met kenteken november 2005!)
Groeten,
Albert.
 
 idd die 10230 lijkt me aannemelijker....alzheimer schreef:Weet iemand wanneer een aanvang is gemaakt met de bouw van de Ph 2 ? Ik vond het niet logisch dat Citroennetje orga 10102 in een Ph 1 rijdt en Opa Jacob orga 10104 in een Ph 2. Cpetka orga 10123 vervolgens beweert ook in een Ph 1 te rijden.
Of heeft Opa Jacob misschien organummer en productienummer verwisseld ? Opa

 
 lijkt mij omdat hij als bj 2005 heeftHarm van Beek schreef:Ik lees:
Alzheimer schrijft:
10102 = Ph.1
10104 = Ph.2
10123 = Ph.1
Kansberg schrijft:
10129 = Ph.2
Ronama schrijdt:
10133 = Ph.2
en later schrijft Ronama dat 10230 aannemelijk lijkt. Dat is opeens 3 maanden later..
Gevoelsmatig ligt de overgang dan tussen 10123 en 10129, waarbij die laatste 2 augustus is, een maandag, maar wel een waar de SA Frankrijk volop op vakantie is...

 
    					    					    				

 
    					    					    				Ja en van de losse onderdelen die op de vloer lagen is de auto van Kansberg gemaakt. eigenlijk is het dus een fase 1 EN fase 2 tegelijk.jopie schreef:Heeft iemand in de vakantie de fabriek en magazijnen aan geveegd.
 
   
   
   Ze noemen dat gewoon een limited edition.
 Ze noemen dat gewoon een limited edition. 
    					    					    				
En ik nog denken dat alle Citroëns op deze manier werden gemaakt.......Wel grappig dat mijn auto in dit draadje al de titel 'Intro' en 'Limited Edition' heeft mogen krijgen. Daar betalen ze bij ander merken vaak grof voor, zal bij citroen wel precies andersom zijn. Een 'Intro' model bij citroen betekend vaak dat jij, als eigenaar, de auto mag doorontwikkelen en verbeterenJa en van de losse onderdelen die op de vloer lagen is de auto van Kansberg gemaakt. eigenlijk is het dus een fase 1 EN fase 2 tegelijk. Ze noemen dat gewoon een limited edition.

 
 alzheimer schreef:Weet iemand wanneer een aanvang is gemaakt met de bouw van de Ph 2 ? Ik vond het niet logisch dat Citroennetje orga 10102 in een Ph 1 rijdt en Opa Jacob orga 10104 in een Ph 2. Cpetka orga 10123 vervolgens beweert ook in een Ph 1 te rijden.
Of heeft Opa Jacob misschien organummer en productienummer verwisseld ? Opa