Nou dan mag tie er morgen wel heel spic&span bijstaan
Gr. Ronald
Misschien wel iets, de garage is bezig met Citroen over een coulance regeling voor de turbo en de tank. We wachten af. Resultaat van het geheel is wel dat mijn dame niet APK is goedgekeurd. Ik had haar nog zo beloofd haar goed te verwennen!!Duck schreef: viel dat niet onder garantie? je hebt hem net
Veerbol moest vervangen worden omdat er tijdens het rijden al werd opgemerkt dat hij niet goed functioneerde, en na demontage voorwiel een olielekkage waarneembaar was. Vermoedelijke oorzaak is een ongeval met de auto in het verleden.Oldenhage schreef:Na onderzoek, kreeg ik te horen 2200 voor:
317.52 door mij betaald2 nieuwe remschijnen voor,
blokken en schijven incl vervangen ongeveer 400 euro
nieuwe veerbol voor,
2 nieuwe bollen 300 euro
1 nieuwe gemonteerd 264.34 door mij betaald
alleen schoongemaakt, 53.21 door mij betaaldschoonmaken achter remmen,
blokken en schijven incl vervangen en schoonmaken ongeveer 250
pomp van stuurbekrachtiging incl olie, 373 door mij betaalden lekke stuurbekrachtiging moet ook vervangen worden.
zal een leiding zijn varieert van een slangklem tot 500 euro
148 door mij betaaldhet vervangen van slot voorportier,
slot in portier incl vervangen ongeveer 150 euro
varieert dus van 1100 tot 1600 euro.
overigens neem ik niet zo maar aan dat die bollen defect zijn... waarom vervangen, gemeten?
Bij een HDI valt dat toch wel mee, een V6 heeft hoge kosten als je dit laat vervangen!wouter schreef:Ik heb binnenkort de 160.000 km beurt voor mijn kiezen. Ik zal maar eens 2000 euro gaan reserveren heb ik zo het idee. 160.000 kilometer is toch vervangen van distributrieriem en waterpomp?
Ach met 600 a 900 moet het ook kunnen .wouter schreef:Ik heb binnenkort de 160.000 km beurt voor mijn kiezen. Ik zal maar eens 2000 euro gaan reserveren heb ik zo het idee. 160.000 kilometer is toch vervangen van distributrieriem en waterpomp?