Citroen C5 club forum https://c5club.nl/c5forum/ |
|
Citroen dealer krijgt mijn scherm niet geupdate https://c5club.nl/c5forum/viewtopic.php?f=94&t=23208 |
Pagina 2 van 2 |
Auteur: | Menno [ 20 dec 2022 07:38 ] |
Berichttitel: | Citroen dealer krijgt mijn scherm niet geupdate |
Probeer anders eerst een oudere versie , …. https://sites.google.com/view/nac-rcc/system/nac/wave-4 |
Auteur: | slotracers-nl [ 20 dec 2022 18:50 ] |
Berichttitel: | Re: Citroen dealer krijgt mijn scherm niet geupdate |
Vanmiddag bij de Citroen dealer geweest en na gevraagd wat nu eigenlijk het probleem is. Met de monteur gesproken die de upgrade heeft willen uitvoeren. Hieruit blijkt dat mijn systeem geen USB accepteert om te upgraden. Omdat de garantie van mijn auto bij de Opel dealer zit, zullen ze bij de Opel de auto/systeem moeten uitlezen om te kijken wat het probleem is, waarschijnlijk ook een "case" bij Stellantis aan te maken. Het had niks met onwilligheid te maken bij de Citroen dealer maar de garantie die bij de Opel dealer ligt. (De kosten kunnen hoog oplopen.) Dus op naar de verkoper/Opel dealer van mijn vehicle. ....... |
Auteur: | Menno [ 21 dec 2022 09:28 ] |
Berichttitel: | Citroen dealer krijgt mijn scherm niet geupdate |
Ahhh , mooi dat het euvel gevonden is! Dan komt het hopelijk vast goed |
Auteur: | slotracers-nl [ 12 jan 2023 00:22 ] |
Berichttitel: | Re: Citroen dealer krijgt mijn scherm niet geupdate |
Vandaag mijn C5AC opgehaald bij de Opel dealer in Roermond. Nadat ik hem afgelopen maandag heb gebracht om mijn Navi te updaten. Dinsdag middag kreeg ik al het verlossend telefoontje, uw auto/navi is klaar.... Aan de monteur gevraagd hoe hij het toch voor elkaar had gekregen (citroen dealer had het over het vervangen van het gehele scherm/systeem). Eigenlijk niet anders dan het updaten van een Opel Grandland, software gedownload en in de USB poort, wel had hij zijn telefoon verbonden via bluetooth-tethering. Nou, hoe dan ook, ikke blij.... (Staat er nu weer een nieuwe update op de Citroen update site....) |
Auteur: | slotracers-nl [ 13 jan 2023 22:34 ] |
Berichttitel: | Re: Citroen dealer krijgt mijn scherm niet geupdate |
Zo juist de laatste software geïnstalleerd. Firmware 1/2 uurtje, mappen (geselecteerd) 1 uurtje Nu zonder problemen.... Hoe kan ik het beste een abo voor drie jaar TomTom afsluiten? met file en flitspalen (betalen zich zo terug ) Bijlage: 1.jpeg Bijlage: 2.jpeg Bijlage: 3.jpeg |
Auteur: | Menno [ 13 jan 2023 22:40 ] |
Berichttitel: | Citroen dealer krijgt mijn scherm niet geupdate |
Abo’s regel ik via de my citroen app… Staat er niet tussen wat je zoekt kan dat via https://services-store.citroen.nl |
Auteur: | slotracers-nl [ 19 jan 2023 13:26 ] |
Berichttitel: | Re: Citroen dealer krijgt mijn scherm niet geupdate |
Zo, sinds vanmorgen de navigatie in mijn C5AC werkend, met TomTom traffic, Gevaren zones en al. Maar wat een gedoe, zou in 2023 toch makkelijker moeten gaan. Zowel lokale citroen dealer als citroen Nederland konden mij geen info verschaffen wanneer auto 3 jaar is geweest. Navi is dus nu Wav4 en CONNECTED NAVIGATION PACK is geïnstalleerd. Gelukkig zijn er forums |
Auteur: | Menno [ 19 jan 2023 14:29 ] |
Berichttitel: | Re: Citroen dealer krijgt mijn scherm niet geupdate |
Mooi |
Auteur: | slotracers-nl [ 11 feb 2023 23:00 ] |
Berichttitel: | Re: Citroen dealer krijgt mijn scherm niet geupdate |
Connected Pack van TomTom (proefversie) opgezegd. Viel tegen... als je Waze gewend bent geweest. Waze dus via Android auto, maar wat een gedoe met dat kabeltje.. tig keer mijn telefoon vergeten in de auto. Vandaag een Wireless verbinding gemaakt en werkt goed. Telefoon hoef ik niet meer te verbinden met het kabeltje maar kan gewoon in mijn broekzak blijven (opstarttijd 20-30sec). Waze, Maps, Flitsmeister werken snel en secuur.. |
Auteur: | Berke [ 12 feb 2023 12:16 ] |
Berichttitel: | Re: Citroen dealer krijgt mijn scherm niet geupdate |
Tomtom AmiGo is ook een handige app , werkt ook goed . |
Auteur: | slotracers-nl [ 15 feb 2023 21:27 ] |
Berichttitel: | Citroen dealer krijgt mijn scherm niet geupdate |
idd |
Auteur: | art2work4 [ 06 nov 2023 13:09 ] |
Berichttitel: | Re: Citroen dealer krijgt mijn scherm niet geupdate |
slotracers-nl schreef: Connected Pack van TomTom (proefversie) opgezegd. Viel tegen... als je Waze gewend bent geweest. Waze dus via Android auto, maar wat een gedoe met dat kabeltje.. tig keer mijn telefoon vergeten in de auto. Vandaag een Wireless verbinding gemaakt en werkt goed. Telefoon hoef ik niet meer te verbinden met het kabeltje maar kan gewoon in mijn broekzak blijven (opstarttijd 20-30sec). Waze, Maps, Flitsmeister werken snel en secuur.. Je schrijft: vandaag een wireless verbinding gemaakt. Hoe heb je dat gedaan dan, want bij mij werkt Android Auto alleen als ik de USB kabel gebruik ... |
Auteur: | Hans01 [ 10 nov 2023 11:54 ] |
Berichttitel: | Re: Citroen dealer krijgt mijn scherm niet geupdate |
@ Art2work4 Ik heb een AAWireless https://www.aawireless.io/ geplaatst. Eenvoudige installatie via de app, met een stukje dubbelzijdig tape naast de USB poort geplakt. Werkt super |
Auteur: | slotracers-nl [ 19 nov 2023 19:48 ] |
Berichttitel: | Re: Citroen dealer krijgt mijn scherm niet geupdate |
Ook bij mij met AAwireless. Werkt gewoon goed zoals ik het gewend was.... |
Pagina 2 van 2 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |