C5club Rookie
C5club Rookie
Berichten: 33
Lid geworden op: 27 feb 2008 23:43
Auto: Break 2.0 LPG G3 excl. en Break Service 2.0 HDI excl.
Opties: Beide VDO PC 5400 en Parrot 3200. Omgekeerde badkuip bij de Service en Panoramadak bij de Break
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 150.000
Kleur: Gris Fullminator
Heb vanmiddag aanjager uitgebouwd aan de hand van de foto's van Herman. Ding zag er prima uit, ook de mosfet. Wat mij opviel was dat ook gedemonteerd en afgekoppeld de gegevens op het display dezelfde kuren bleven vertonen. Eerst het klaverblaadje half gevuld en na een 10/20 tal seconden werd dit ineens wit en deed de eco stand het niet meer. Is hier meer aan de hand dan een aanjager die in 1 stand blijft blazen. Kan het ook zo zijn dat er iets in de software niet goed is en dat de aanjager nog maar 1 signaal krijgt n.l hard blazen. Herstelt bij het vervangen van de aanjager ook de display gegevens zich ????
C5 Break LPG G3 2.0 16V Exclusive Automaat Gris Fullminator 05/04 150.000 km
C5 Break Service 2.0 HDI Exclusive Automaat Gris Fullminator 06/04 125.000 km
Xsara Break Service 2.0 HDI Gris Fullminator 01/00 245.000 km
=
Gehad: ZX uit '93
Beheerder
Beheerder
Berichten: 33565
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
Gebruikersavatar
Beheerder
Beheerder
Gezien ongeveer hetzelfde draadje van edwin , lees ik daar dat het ook de kachelmotor kan zijn ...
Zie hier meer : http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic. ... 61#p349261" onclick="window.open(this.href);return false;

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
C5club Rookie
C5club Rookie
Berichten: 33
Lid geworden op: 27 feb 2008 23:43
Auto: Break 2.0 LPG G3 excl. en Break Service 2.0 HDI excl.
Opties: Beide VDO PC 5400 en Parrot 3200. Omgekeerde badkuip bij de Service en Panoramadak bij de Break
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 150.000
Kleur: Gris Fullminator
Toch de kachelmodule die het heeft opgegeven. Toch handig 2 dezelfde auto's. Kun je nog eens wat ombouwen. 1 dit geval piece of cake. Nou nog ff kijken of ik de moeite ga nemen om hem te repareren of een goedkope nieuwe te installeren. Ben benieuwd naar Badmuts zijn ervaring m.b.t. de zwaardere mosfet.

Allen bedankt voor de tips, trucs en foto's. :smt193

Gegroet, M.
C5 Break LPG G3 2.0 16V Exclusive Automaat Gris Fullminator 05/04 150.000 km
C5 Break Service 2.0 HDI Exclusive Automaat Gris Fullminator 06/04 125.000 km
Xsara Break Service 2.0 HDI Gris Fullminator 01/00 245.000 km
=
Gehad: ZX uit '93
Beheerder
Beheerder
Berichten: 33565
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
Gebruikersavatar
Beheerder
Beheerder
:smt023

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
Plaats reactie