Beetje rigoreus aangepakt : Radio eruit, afdekking schakelpook eruit, radio-omlijsting eraf...
Wat een verademing na een paar Xantia's zeg, wat een ruimte, en een overzicht, en een mogeljkheden om kabeltjes door te voeren.
Voor de geschakelde 12V en massa maar een 12V sig.plug genomen en dus buiten de ISO stekker om van stroom voorzien. Het blauwe kastje zit links naast de radio, boven en onder voorzien van stevig klitteband, zit dus rammel-vast aan de binnenzijde van het dash. Kabels wegwerken en doorvoeren was easy. Dubbele microfoon boven de binnenspiegel, draad onderlangs langs passagiesrzijde doorgevoerd en achter de bekleding van de A-stijl lang en onder de dakbekleding door. Schermpje zit op een mini-swiffel tegen de omlijsting, net linksboven de asbak.
De draadloze bediningsunit daaronder naast het rommelbakje. Waar men vaak de LPG schakelaar placht te plaatsen.
USB aansluiting onder in de middenconsole uit laten komen, verlengd en die dunnere USB kabel rechts bij de omlijsting iets naar boven doorgevoerd, waar hij achter de Telefoonhouder uitkomt. Daar wil ik deze misschien tegen de zijkant aan vast zetten, voorlopig hangt ie daar nog los.
't geluid is behoorlijk goed, kun je aardig de tent mee uitdreunen. 't is maar 11 watt. het kan dus wél Citroen... Met een flinke voorraad MP3's hoor me mij iig. niet meer klagen over de std. radio, die gebruik ik dan nauwelijks meer, ja voor de Radio, en dat is toch altijd al slechtere kwaliteit/ontvangst...
Oja, het carkit gedeelte

Prima kwaliteit ontvangst en verstaanbaarheid aan beide zijden. Connect razend snel, opgestart is meteen al verbonden. Nummers selecteren met de AB gaat heel snel, evt kunnen de keuzes voorgelezen worden

(nog een kletsende tante in de auto, neen dank u..)
Voicedialing heb ik nog niet geprobeert...