Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 

GJO

Forumregels

Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
 Ipod Touch aansluiten op USB-box 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Ipod Touch aansluiten op USB-box
Hoi,

Ik heb een USB-box laten inbouwen (af-fabriek) bij mijn C5 PHIII met de bedoeling mijn ipod touch te kunnen bedienen via de besturingsknoppen op mijn stuur/navidrive.

Ik heb het vandaag voor het eerst geprobeerd, maar het valt me zwaar tegen. Ik heb de Ipod aangesloten op de kabel die is bijgeleverd en ik heb het geprobeerd met de USB-kabel van de Ipod op het vrije USB-slot van de USB-box.

1.
Als ik hem aansluit met de USB-kabel van de Ipod, dan verschijnt het scherm van de CD-wisselaar, maar het lijkt wel of hij de Ipod niet herkent. Hij blijft hangen op het eerste scherm en lijkt steeds opnieuw te initialiseren, maar er komt geen contact tot stand. Op het scherm van de Ipod staat overigens "accessoire aangesloten".

Kan ik hem niet op de deze manier aansluiten?

2.
Als ik hem aansluit met de bijgeleverde kabel herkent hij hem wel, maar verschijnt alleen CD1 of CD6 in beeld (ik heb er momenteel 2 albums op staan). Ook staan er geen namen van de artiest of de titel van het lied bij.

Ik heb inmiddels begrepen dat je helaas geen titels en namen kan zien bij het 16:9 kleurenscherm (bijzonder, want dat lijkt me geavanceerder dan het 'normale' scherm), maar ben wel benieuwd of ik als ik straks bv 20 albums op mijn Ipod heb staan, wel door die albums kan scrollen of dat dat gemaximeerd is tot 6 albums, omdat dat het maximum aantal CD's is van de CD-wisselaar.

3.
Tot slot hoor ik bij de overgang naar het volgende nummer ca 5 seconen nadat het nieuwe nummer is begonnen een irritant tringeltoontje (tudeluduut o.i.d. ;) ). Weet iemand wat dat is en hoe ik er vanaf kan komen?

Ik heb de USB-box alleen laten installeren om via mijn Navidrive de Ipod te kunnen bedienen. Als dat niet kan had ik hem net zo goed via de jack-aansluiting kunnen aansluiten :cry:

22 jan 2009 00:16
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ipod Touch aansluiten op USB-box
Punt 1: Wat feilloos werkt is de Dension Icelink .www.icepod.nl. Weet alleen niet of het ook in de Ph3 past. Je sluit dit aan op je wisselaar en heb alles onder de knoppen, of de bediening op de ipod( instelling )

Punt 2 : maak 1 speellijst aan in iTunes, met al je nummers.

Lijkt een software probleempje .!!

Succes

23 jan 2009 10:13
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]