Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
C5club Veteraan


Berichten: 1335
Lid geworden op: 21 mar 2007 13:56
Auto: Tourer V6 3.0 HDiF exclusive
Opties: xenon, HiFi, NG4, alarm, zijairbags achter, supervergrendeling
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: D
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11875
Productienummer: 10111
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 267000
Kleur: Bleu Bourrasque
Locatie: 035
Ik denk er over om zelf de BSM te vervangen van de C4 (startte niet, ANWB, brandstofpomp geen spanning, tijdelijk opgelost met bypass met zwevende zekering) , exclusive 2.0i aut . Zit een Siemens VDO L06-00 in, heeft 180.000 gelopen.
Ik neem aan dat de bout vooraan los moet en de stekkers er uit. Kan je die zo los trekken of zit er weer eens een slimme schuif/knijp/wip constructie op? Kan het natuurlijk ook door de garage laten doen maar lijkt me geen rocket science. Het type BSM schijnt niet zo kritisch te zijn, ik las dat er ook eek een L04 of L05 in zou moeten kunnen?
Het ding moet overigens toch naar de garage, distributie is 10 jaar oud, lekkend rsvloeistoftank, niet werkende parkeersensor, fout meedraaiende xenonlampen, pyroltische gordelspanner/airbagmelding. Auto is van mijn dochter, mijn vrouw wil hem wel hebben i.p.v. de Xantia. Lijkt mij een hele slechte ruil, maar ja..
Ik neem aan dat de bout vooraan los moet en de stekkers er uit. Kan je die zo los trekken of zit er weer eens een slimme schuif/knijp/wip constructie op? Kan het natuurlijk ook door de garage laten doen maar lijkt me geen rocket science. Het type BSM schijnt niet zo kritisch te zijn, ik las dat er ook eek een L04 of L05 in zou moeten kunnen?
Het ding moet overigens toch naar de garage, distributie is 10 jaar oud, lekkend rsvloeistoftank, niet werkende parkeersensor, fout meedraaiende xenonlampen, pyroltische gordelspanner/airbagmelding. Auto is van mijn dochter, mijn vrouw wil hem wel hebben i.p.v. de Xantia. Lijkt mij een hele slechte ruil, maar ja..
Tourer V6 3.0 HDiF (DT20C-X8ZA) exclusive, 240 pk, meedraaiend bixenon, HIFI , NG4, alarm, zijairbags achter, supervergrendeling, 17 inch wielen
C5club V.I.P.


Berichten: 7539
Lid geworden op: 01 apr 2013 00:12
Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10363
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 470000
Kleur: Sable de Langrune
Locatie: 0182
Ja, volgens mij zitten aan al die bsms van die lipjes die je even los moet wippen.
Vervanging is zo gebeurd, let wel op dat de zekeringen op de juiste plaatsen aanwezig zijn.
Of er andere typen passen...ik zou het niet durven zeggen. Wel dat de l04 geen sterk nummer was...
Vervanging is zo gebeurd, let wel op dat de zekeringen op de juiste plaatsen aanwezig zijn.
Of er andere typen passen...ik zou het niet durven zeggen. Wel dat de l04 geen sterk nummer was...
C5club Veteraan


Berichten: 1335
Lid geworden op: 21 mar 2007 13:56
Auto: Tourer V6 3.0 HDiF exclusive
Opties: xenon, HiFi, NG4, alarm, zijairbags achter, supervergrendeling
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: D
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11875
Productienummer: 10111
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 267000
Kleur: Bleu Bourrasque
Locatie: 035
Bij Bartebben een nieuwe besteld, krijg ik gewoon een L4-00. Werkt probleemloos, wel even 435 euro
. Bij het vervangen even wat geklooi met de voorste 2 stekkers, verschillende kliksystemen , grijze met een palletje. Verder simpele klus, uiteraard brak er wel een stukje plastic af van de houder met hoofdzekeringen. Die accupool met een rood drukvergrendelsysteem kende ik nog niet.
Tourer V6 3.0 HDiF (DT20C-X8ZA) exclusive, 240 pk, meedraaiend bixenon, HIFI , NG4, alarm, zijairbags achter, supervergrendeling, 17 inch wielen
Berichten: 4960
Lid geworden op: 28 nov 2015 17:32
Auto: C5 1.6 HDiF
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5
Locatie: Rotterdam
Bij Bart-Ebben weet je nooit wat je krijgt

C5club Bikkel


Berichten: 399
Lid geworden op: 25 feb 2016 00:03
Auto: 2.0 HDIF Break
Opties: caractere
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2007
Phase: 2
Organummer: 10963
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: zwart
Locatie: Roermond
Aardig aan de prijs,ik heb die van mij 3 jaar geleden vervangen voor 175 euro
Was wel van een fase 2 2.0 benzine,weet niet of daar heel veel verschil in zit.
gr mart
Was wel van een fase 2 2.0 benzine,weet niet of daar heel veel verschil in zit.
gr mart
C5club Veteraan


Berichten: 1335
Lid geworden op: 21 mar 2007 13:56
Auto: Tourer V6 3.0 HDiF exclusive
Opties: xenon, HiFi, NG4, alarm, zijairbags achter, supervergrendeling
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: D
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11875
Productienummer: 10111
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 267000
Kleur: Bleu Bourrasque
Locatie: 035
De rekening gaat in principe naar mijn dochter en schoonzoon 
Tourer V6 3.0 HDiF (DT20C-X8ZA) exclusive, 240 pk, meedraaiend bixenon, HIFI , NG4, alarm, zijairbags achter, supervergrendeling, 17 inch wielen
C5club V.I.P.


Berichten: 7539
Lid geworden op: 01 apr 2013 00:12
Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10363
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 470000
Kleur: Sable de Langrune
Locatie: 0182
Daar zit tamelijk zeker een L04 in.martslaats schreef:Aardig aan de prijs,ik heb die van mij 3 jaar geleden vervangen voor 175 euro
Was wel van een fase 2 2.0 benzine,weet niet of daar heel veel verschil in zit.
gr mart
