Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
Auteur |
Bericht |
edwin48
C5club Top executive Poster
Geregistreerd: 21 jan 2011 12:10 Berichten: 4125 Woonplaats: almere
Auto: 2.0 16v break athena
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Energielabel: E
Phase: 2
Organummer: 10574CJ
Productienummer: 10194
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 248860
Kleur: KPKD
KPH: Achter
Naar boven
|
 sleutel
Ja dat kan ik ook wel eens doen even niet aan gedacht Willy meteen gedaan en meet 2.705 v op de batterij
_________________ groetjes edwin
lexia en diagbox aanwezig
steun stichting AAP doneer op http://www.aap.nl of doe een donatie aan het VST
|
19 aug 2013 12:59 |
|
 |
willemj
C5club Rookie
Auto: Break 2.0 Hdif ligne business
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Energielabel: C
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 314000
Kleur: Gris Fer
Naar boven
|
 Re: Sleutel
Ik had gisteren ook problemen met mijn AB. Gistermiddag de auto met de AB afgesloten. Wel de opslotknop wat langer vastgehouden om de ramen te sluiten. Enkele uren later reageren de sloten niet meer (kon de auto dus niet met de AB openen). Met de sleutel is intussen niets bijzonders gebeurt. Kon wel "gewoon" starten en rijden. Bij aankomst nog steeds geen werkende AB. Ook vanmorgen geen reactie. Na de procedure die door Menno wordt gelinkt werkt de AB weer. Ik vind het vreemd dat de AB het zonder enige aanleiding laat afweten.
WillmJ
|
26 aug 2013 12:01 |
|
 |
Hollender
C5club Bikkel
Geregistreerd: 08 apr 2012 16:26 Berichten: 413 Woonplaats: Erps-Kwerps, Belgium
Auto: C5 Break 2.2Hdi exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 99800
Kleur: gris orageux
Naar boven
|
 Re: Sleutel
De wonderen der techniek... Heb het met de Citroen nog niet voorgehad maar bij mijn oude Caddy moest ik regelmatig de sleutel met de auto "paren". Blijkbaar duw je soms zonder het te willen op de knopjes van je afstandsbediening als ze in je broekzak zit, en dan komt de roulerende code niet meer overeen en werkt de afstandsbediening dus niet meer...
_________________ Free beats!
|
26 aug 2013 22:33 |
|
 |
|