Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
Berichten: 2016
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:21
Auto: C5 V6 Break by Carlsson
Opties: Geschifte bestuurders optie
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Organummer: 09739
Productienummer: 0579
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 200K +
Kleur: EYTC
Locatie: Onder de rook van Boxmeer
Ah, dan is het LPG verhaal inderdaad niet van toepassing 
2004 Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson
1998 BMW R1200C Classic, Elfenbein, blue leather, voor de fun
1971 Land Rover 88 Series IIa, voor in de modder
Hiervoor: 1x BX, 2x Xantia, 1x C5 Break, 1x C8, 2x Octavia lease bakjes en van thuis uit alles gereden vanaf de (echte) DS...
1998 BMW R1200C Classic, Elfenbein, blue leather, voor de fun
1971 Land Rover 88 Series IIa, voor in de modder
Hiervoor: 1x BX, 2x Xantia, 1x C5 Break, 1x C8, 2x Octavia lease bakjes en van thuis uit alles gereden vanaf de (echte) DS...
Berichten: 51
Lid geworden op: 14 jul 2014 22:44
Auto: C5 PH1 Break 2.0 16V Exclusive, C5 PH2 Break 2.0 16V Exclusive
Opties: Leren bekleding, cruise control, elektrisch bedienbare stoelen, afneembare trekhaak, parkeersensoren, Xenon lampen
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 105000
Kleur: Vert Mer du Nord
Locatie: Spijkenisse
Raphael,
Hoe oud is je accu en in welke staat verkeert die? Dat kan de oorzaak van heel veel problemen zijn. Ik zeg niet dat het jouw probleem oplost, maar het is het proberen waard. Ik kijk eerst altijd naar de basis en bij elektronica is dat de accu en de bedrading. Ik zou ook even de massakabel loshalen, de boel even opschuren en weer monteren zodat er een goed massacontact is en dan een nieuwe goede accu proberen. Een oude accu die nog "voldoende" capaciteit heeft kan, vooral bij koud en vochtig weer, veel "onverklaarbare" problemen geven. Ik spreek uit eigen ervaring. Misschien kun je van een kennis even een goede accu lenen om te testen.
Veel succes!
Hoe oud is je accu en in welke staat verkeert die? Dat kan de oorzaak van heel veel problemen zijn. Ik zeg niet dat het jouw probleem oplost, maar het is het proberen waard. Ik kijk eerst altijd naar de basis en bij elektronica is dat de accu en de bedrading. Ik zou ook even de massakabel loshalen, de boel even opschuren en weer monteren zodat er een goed massacontact is en dan een nieuwe goede accu proberen. Een oude accu die nog "voldoende" capaciteit heeft kan, vooral bij koud en vochtig weer, veel "onverklaarbare" problemen geven. Ik spreek uit eigen ervaring. Misschien kun je van een kennis even een goede accu lenen om te testen.
Veel succes!

