richtingaanwijzer kaduuk - com2000
Mannen,
Met JO had ik plechtig afgesproken dit kalenderjaar niet meer terug te komen, BBQ niet meegerekend (3 stokjes saté, een hamburger en een worstje graag).
Nu echter lijkt mijn com2000 het aan het te begeven te zijn. Bij richtingaangeven naar rechts in doorgedrukte stand wordt er nog 3 keer geknipperd. Tegen de weerstand aandrukken ging het wat beter, maar ook dat werd snel minder.
Nu moet ik met de stengel met de gehele vuist omklemmen en richting aangeven en tegelijkertijd wrikken om nog een knipper te krijgen. Niet erg prettig, niet veilig en zeker APK afkeur in maart.
Wat te doen?
1. Sommigen van jullie hebben zelf demontage- en schoonmaakpogingen ondernomen, maar naar ik meen te herinneren met een resultaat voor beperkte duur.
2. Vervanging com2000 tweedehands. Die dingen zijn nogal specifiek naar gelang uitvoering van de C5 en sommigen zijn al veel eerder gesneuveld dan de 280K die ik erop heb zitten. Dus wat voor ding krijg je terug ?
3. Vervanging com2000 nieuw. Wat kost dat inclusief montage bij de dealer? 300-400 euro ?
Los van de diepte van mijn zakken is dit echt een forse tegenvaller.
Advies graag.
Gr. Ronald