Wie kan me vertellen, waar ik deze 6445YY temperatuur sensor v.d. airco kan vinden bij een C5 X7.
Groet,
Kees.
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie elektronica & navigatie.
Berichten: 649
Lid geworden op: 12 apr 2021 19:01
Auto: C5 Sedan Exclusive 3.0/24
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11671CJ
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 147200
Kleur: Rood/Metallic
C5club Die-Hard


Berichten: 565
Lid geworden op: 14 mei 2019 10:16
Auto: C5 Break 2.0HDi 110pk
Opties: Geen :)
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 432.000
Kleur: Grijs aluminium
Berichten: 649
Lid geworden op: 12 apr 2021 19:01
Auto: C5 Sedan Exclusive 3.0/24
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11671CJ
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 147200
Kleur: Rood/Metallic
Jawel, maar om bij die andere twee (nr,4) te komen, moet het dashboard eruit.
Het probleem is eigenlijk, dat de ingestelde temperatuur niet gehandhaafd wordt.
Als de buiten temperatuur b.v. 17 graden is en je stelt de binnen temperatuur op 23 graden, blijft de inblaas temperatuur te koud, soms moet hij dan eerst even op 25 graden staan, voordat de temperatuur wijzigt.
Het probleem is eigenlijk, dat de ingestelde temperatuur niet gehandhaafd wordt.
Als de buiten temperatuur b.v. 17 graden is en je stelt de binnen temperatuur op 23 graden, blijft de inblaas temperatuur te koud, soms moet hij dan eerst even op 25 graden staan, voordat de temperatuur wijzigt.
C5club Die-Hard


Berichten: 565
Lid geworden op: 14 mei 2019 10:16
Auto: C5 Break 2.0HDi 110pk
Opties: Geen :)
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 432.000
Kleur: Grijs aluminium
Waar dat precies aan ligt kan ik niet beoordelen, maar ik zou ook de temp. sensors verdenken.
Ik neem aan dat je al goed gekeken hebt, maar eerlijk gezegd lijkt het me stug dat je niet bij die dingetjes kunt komen zonder het hele dashboard weg te moeten halen.
Ik neem aan dat je al goed gekeken hebt, maar eerlijk gezegd lijkt het me stug dat je niet bij die dingetjes kunt komen zonder het hele dashboard weg te moeten halen.
