Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 


GJO

Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie elektronica & navigatie.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 Zonder Navidrive... 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zonder Navidrive...
Zelfs één mm kan het verschil maken tussen een front dat mooi aansluit met de rest van het dashboard en een front dat afzichtelijk lelijk uitsteekt... Dus ik neem aan dat ze het wel bij het rechte eind hebben. Zoals gezegd, niet elke auto heeft evenveel speling achter het front om eender welke autoradio te plaatsen, dat heb ik in het verleden zelf meermaals meegemaakt. Daarnaast zag ik op je schema van het dashboard dat de radio dus voor de pook wordt gemonteerd. Ik weet dus niet of er voldoende ruimte is om het openklappend scherm van de F10BT!


23 nov 2009 22:38
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2007 00:58
Berichten: 20302
Woonplaats: 030
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zonder Navidrive...
Is die inbouwer objectief, en onafhankelijk van de opdrachtgever, de Cit-Dealer?
Zo ja, dan kun je hem vragen een echte beoordeling te maken en te geven over de werkelijke (on)mogelijkheden om een F10 in te bouwen ipv de F910. Als het om 8 mm gaat moet dat aan de achterkant op te lossen zijn, een beetje inbouwer draait daar z'n hand niet voor om.

Ik zou overigens niet aarzelen om druk uit te oefenen bij de Cit-dealer, die heeft jou knap te pakken gehad, wat heet :evil: En stellen dat, als mocht blijken dat er wél een F10 ingebouwd kan worden, die alsnog ingebouwd moet worden.

Groet,
JW

_________________
Afbeelding


GÉÉN vragen via PB's, daar is het forum voor !!


23 nov 2009 23:28
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zonder Navidrive...
Die inbouwer is inderdaad onafhankelijk van de Citröen dealer... Meer nog, ik had gevraagd aan de dealer of de inbouwer in de garage mijn systeem kon komen plaatsen, maar die wordt daar niet toegelaten... Da's knap vervelend, want mijn auto is vandaag toegekomen, maar nu moet ik dus wachten op de platen, dan nog een afspraak maken bij de inbouwer en daar nog eens 2 uur wachten voor de installatie. Anders had dat allemaal deze week kunnen gebeuren en had ik met wagen én navigatie kunnen buitenrijden. :smt089


24 nov 2009 01:08
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.