Deze avond in Waterloo (B) gestrand met een defecte dynamo. Dus de ANWB ingeschakeld en de auto is afgesleept. Morgen wordt er naar gekeken en bepaald of deze binnen 48 uur weer gerepareerd kan worden.
Nu ben ik voor deze reparatie aan de goden overgeleverd en kunnen ze er zomaar een dynamo inzetten.
Nu heb ik zelf even gezocht naar dynamo’s voor mijn auto en ik kom 12V en 14V types tegen en ook 120, 150 en 180A laadstroom varianten.
Maar wat is nu de enige juiste?
Graag jullie mening.
Met vriendelijke groet, Wilco
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.

C5club Fan


Berichten: 81
Lid geworden op: 13 mei 2014 15:14
Auto: C5 III 2.2 HDiF 204 PK Automaat Exclusive Tourer
Opties: full leader, pack integral, navigatie, achteruitrijcamera, panoramadak, hydractive 3+
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2013
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 13294CJ
Productienummer: 10517
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 391000
Kleur: Zwart
KPH: Achter
Locatie: Zwolle
4x BX, 3x XM, 2x C5 PH3
Berichten: 4923
Lid geworden op: 28 nov 2015 17:32
Auto: C5 1.6 HDiF
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5
Locatie: Rotterdam
Voor een C5-3 met 2.2HDI motor, is het 14V/180A dynamo met vrijloop poellie.