Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 


GJO

Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 donkere ramen 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht 
Vandaar :)
Nu snap ik 't...
Morja, ze moeten toch weten, ik rijd in een Citroên, dus ben ik een deftige chauffeur hé, die wel voor hun zal stoppen :lol:

En 'n ciroën die stopt zie je zo, zijn kontje komt mooi ver omhoog, dan kan je als voetganger gerust zijn 8)


28 dec 2006 17:59
Antwoord met een citaat
Bericht 
Harm van Beek schreef:
AlfA schreef:

Om even hierop te reageren, moet een voetganger daarvoor mij kunnen zien, om te weten als ik ga stoppen of niet ? Beetje rare gedachte.


Erwin

In Nederland wordt als voetganger geadviseerd oogcontact te zoeken met de bestuurder om je ervan te vergewissen dat je gezien bent als voetganger...Vandaar!


dank je, scheelt mij weer een antwoord...ik zit overigens ook vaak op een fiets en dan heb ik vaker voorrang dan de gemiddelde automobilist bereid is te geven...


28 dec 2006 20:32
Antwoord met een citaat
Bericht 
AlfA schreef:
Vandaar :)
Nu snap ik 't...
Morja, ze moeten toch weten, ik rijd in een Citroên, dus ben ik een deftige chauffeur hé, die wel voor hun zal stoppen :lol:


een defitge chauffeur blindeert zijn ruiten niet, dat zijn bij ons alleen de opgeschoten jongeren die hun Aldi of VW of iets dergelijks gepimpt hebben.


28 dec 2006 20:33
C5club Chief Executive
C5club Chief Executive
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 15:21
Berichten: 2016
Woonplaats: Onder de rook van Boxmeer
Auto: C5 V6 Break by Carlsson
Opties: Geschifte bestuurders optie
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Organummer: 09739
Productienummer: 0579
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 200K +
Kleur: EYTC


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
AlfA schreef:
Mijn vorige wagen, een Alfa (staat hier ook nog ergens met foto) daar heb ik 10j met verduisterde ramen mee rondgereden, ik doe tussen de 100-150.000 km per jaar


Een miljoen met een Alfa? Dat is wel heel veel 8)

_________________
2004 Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson
1998 BMW R1200C Classic, Elfenbein, blue leather, voor de fun
1971 Land Rover 88 Series IIa, voor in de modder
Hiervoor: 1x BX, 2x Xantia, 1x C5 Break, 1x C8, 2x Octavia lease bakjes en van thuis uit alles gereden vanaf de (echte) DS...


28 dec 2006 21:44
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht 
R1200C schreef:
AlfA schreef:
Mijn vorige wagen, een Alfa (staat hier ook nog ergens met foto) daar heb ik 10j met verduisterde ramen mee rondgereden, ik doe tussen de 100-150.000 km per jaar


Een miljoen met een Alfa? Dat is wel heel veel 8)


vooral in het donker..


28 dec 2006 22:17
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: edwin48 en 27 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.