Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 







Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Van Safrane naar C5 
Auteur Bericht
C5club Extreme Poster
C5club Extreme Poster
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2007 23:29
Berichten: 3648
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs
Auto: Citroën C4 Grand Picasso
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 116.160
Kleur: Zilver Metallic


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
Eindelijk weer eens een echte Off-road op m'n netvliezen 8)

_________________
Johan


12 mei 2007 22:40
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht 
welkom!!


14 mei 2007 23:30
C5club Bikkel
C5club Bikkel

Geregistreerd: 01 dec 2006 16:42
Berichten: 305
Woonplaats: Middelburg
Auto: 2.0 ligne prestige berline
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Organummer: 9363CJ
Productienummer: 10013
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 200000
Kleur: gris fulminator


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht van Safrane naar C5
welkom en groeten van -eveneens- een ex-Safranerijder. Ik dacht, is er wel leven na een Safrane maar mijn C5 heeft die vraag bevestigend beantwoord...

Hans


19 mei 2007 20:15
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht 
welkom mag ik vragen wat voor safrane je had ben namelijk ook een ex safrane rijder :wink:

maar na de safrane is er voor mij geen c5 gekomen maar een xantia en een cx en een bx 16v mk2 :D


19 mei 2007 20:31
C5club Bikkel
C5club Bikkel

Geregistreerd: 01 dec 2006 16:42
Berichten: 305
Woonplaats: Middelburg
Auto: 2.0 ligne prestige berline
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Organummer: 9363CJ
Productienummer: 10013
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 200000
Kleur: gris fulminator


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht van Safrane naar C5
Het was een Safrane 2.0 met airco, electr. schuifdak van 1997. Begin 2000 gekocht en in december 2006 verkocht. Bijna zeven jaar probleemloos mee gereden. Grotendeels zelf onderhouden. Mijn C5 is ook een 2.0 en koppelt, schakelt en stuurt lichter, met de Safrane kostte alles wat meer kracht. De C5 is rumoeriger en windgevoeliger maar veel zuiniger dan de Safrane. Ik vind ook de audio en de climat control van de C5 beter.

Groet,

Hans


19 mei 2007 23:49
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht 
Ik had ook een safrane uit 97 (nieuwe model)rte 2.0 16v op lpg g3 maar helaas zonder clima.
Jammer dat de longcours nooit uitgekomen is(break model) anders had ik nooit naar de c5 gekeken, ik vind de c5 wel een stuk lekkerder rijden ook het veercomfort is (nog)beter,mijn oude safrane had geen originele uitlaat meer en was dus rumoeriger dan mijn c5 break en de c5 is ook veel luxer dan mijn vorige safrane kortom ik ben heel erg blij met de koop en ik mag hopen dat hij net zo probleemloos is als de oude safrane.

Groet,

Michel


20 mei 2007 00:55
Antwoord met een citaat
Bericht 
ok ik had een 94 safrane diesel 2.1dt ik heb er maar +- een jaar in gereden omdat ik tegen me xantia aan liep maar mis de safrane wel vaak de xantia kan gewoon niet tippen aan de safrane op het veercomfort na

af en toe kijk ik wel eens voor een c5 maar dan voor de break maar kwa werk en afstanden is dat gewoon niet te doen zo benzine c5


20 mei 2007 11:17
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 23:55
Berichten: 4494
Woonplaats: Dordrecht
Auto: BMW 520i Touring G31
Opties: leer, fully loaded, ipod
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2021
Energielabel: B
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 45000
Kleur: Carbon Schwarz


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
citroencxtre schreef:
af en toe kijk ik wel eens voor een c5 maar dan voor de break maar kwa werk en afstanden is dat gewoon niet te doen zo benzine c5


Er zijn anders genoeg diesels van de C5 break te koop hoor :wink:

_________________
Sinds 17-1-2015 een BMW 523i Touring in High Executive
[color=#0040FF]Mijn exen zijn 2 maal C5, 3 maal Xantia en 2 maal BX en een BMW 525i Touring, %23i Touring, 520i en nu een 520i Touring


20 mei 2007 14:12
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht 
Wimmie schreef:
citroencxtre schreef:
af en toe kijk ik wel eens voor een c5 maar dan voor de break maar kwa werk en afstanden is dat gewoon niet te doen zo benzine c5


Er zijn anders genoeg diesels van de C5 break te koop hoor :wink:


de versie die ik zou willen is er niet in diesel


20 mei 2007 15:58
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 23:55
Berichten: 4494
Woonplaats: Dordrecht
Auto: BMW 520i Touring G31
Opties: leer, fully loaded, ipod
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2021
Energielabel: B
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 45000
Kleur: Carbon Schwarz


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
En wat voor versie praat je over dan?

_________________
Sinds 17-1-2015 een BMW 523i Touring in High Executive
[color=#0040FF]Mijn exen zijn 2 maal C5, 3 maal Xantia en 2 maal BX en een BMW 525i Touring, %23i Touring, 520i en nu een 520i Touring


20 mei 2007 16:24
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht 
citroen c5 carlsson

Afbeelding


20 mei 2007 18:00
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 23:55
Berichten: 4494
Woonplaats: Dordrecht
Auto: BMW 520i Touring G31
Opties: leer, fully loaded, ipod
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2021
Energielabel: B
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 45000
Kleur: Carbon Schwarz


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
Kan toch? Koop een diesel en laat hem tunen :wink:

_________________
Sinds 17-1-2015 een BMW 523i Touring in High Executive
[color=#0040FF]Mijn exen zijn 2 maal C5, 3 maal Xantia en 2 maal BX en een BMW 525i Touring, %23i Touring, 520i en nu een 520i Touring


20 mei 2007 18:02
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht 
Wimmie schreef:
Kan toch? Koop een diesel en laat hem tunen :wink:


wil een orginele hebben dus niet dat setje er achteraf op en ook geen diesel die gepimpt is :wink:

heb er al een keer naar gekeken in duitsland maar waren nog iets te duur naar me zin


20 mei 2007 18:10
Antwoord met een citaat
Bericht 
Ik ben vandaag voor het eerst on line en ik voel me meteen thuis. Ook overgestapt van Safrane naar C5. Een C5 Brake 2.0 Excl. uit 2002 op G3. De Safrane was als ik het me nog goed herinner (verdrongen? :)) een 2.0 Vi uit 1990. Wel op gas, geen G3 natuurlijk. In 2000 gekocht en er zeven jaar vrijwel probleemloos mee gereden. Jammer de motor liep vast, en was een intensieve revisie niet meer waard. dus weg er mee. Heeft me trouw gediend.


23 mei 2007 19:28
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 00:36
Berichten: 14808
Woonplaats: 0183
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
Welkom welkom, GS...

Weer een gasrijder erbij... Zo meteen gaan de diesels nog de minderheid worden...Heb je ook foto's?

_________________
Groeten,
Harm.

Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.


23 mei 2007 19:36
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.