Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 







Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 Van Safrane naar C5 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht 
GS schreef:
Ik ben vandaag voor het eerst on line en ik voel me meteen thuis. Ook overgestapt van Safrane naar C5. Een C5 Brake 2.0 Excl. uit 2002 op G3. De Safrane was als ik het me nog goed herinner (verdrongen? :)) een 2.0 Vi uit 1990. Wel op gas, geen G3 natuurlijk. In 2000 gekocht en er zeven jaar vrijwel probleemloos mee gereden. Jammer de motor liep vast, en was een intensieve revisie niet meer waard. dus weg er mee. Heeft me trouw gediend.


de safrane was erpas sinds 93 als ik het goed heb :wink:


23 mei 2007 20:06
Antwoord met een citaat
Bericht 
Foto's en dat soort zaken komen nog. Drukke week. Misschien het weekend. Hij is in ieder geval groen. De mooiste kleur groen die ik ooit heb gehad. Niet dat dat veel zegt, want ik geloof niet dat ik eerder een groene auto heb gehad, maar het is een mooie kleur :-). Ik moet wel zeggen dat ik bevooroordeeld ben.


23 mei 2007 23:10
Antwoord met een citaat
Bericht 
Nou citroencxtre, volgens mij heb je het niet goed. Maar misschien zit ik er zelf naast. Lekker belangrijk. Hij was oud, en heeft me jarenlang goed gediend. Geen kwaad woord over de Safrane.


23 mei 2007 23:15
Antwoord met een citaat
Bericht 
GS schreef:
Nou citroencxtre, volgens mij heb je het niet goed. Maar misschien zit ik er zelf naast. Lekker belangrijk. Hij was oud, en heeft me jarenlang goed gediend. Geen kwaad woord over de Safrane.


in 90 was de renault 25 het topmodel :wink:


24 mei 2007 20:01
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 49 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.