Hierbij wil ik mijzelf graag ff voorstellen. Ben Arjen, kom uit Amersfoort. Rij nu mijn 2e c5. De eerste, een 2.0 16v break uit 2005. Een fijne auto, was eigenlijk niks mis mee, maar vond een mooie C5 v6 break. Daar ben ik nu druk mee, veel achterstallig onderhoud, wat probleempjes maar komt goed! Ik hoop bij deze leuke contacten en vooral veel info te vinden.
Heb ondertussen al wel veel onderhoud gedaan, helaas geen fotos. Maar iig: Bougies en bobines Luchtfilter Interieurfilter Olie/filter ‘Groene monsters’ Kleppendekselpakkingen gefixt Radiateur Condensor Lambdasonde bank 2 sensor1 Draagarmlagers achter, kwamen helaas de veercilinders en een veerleiding bij. Omdat alles links achter vast gerot zat. Nu moet ik alleen nog de olie uit de automaat verversen, of laten spoelen. Dan zijn we aardig rond denk ik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum