Re: Gebroken airco klep
Hallo Chevron,
Het is inderdaad de enige methode die mij nog rest. Althans daar lijkt het wel op.. :)
Ik blijf het vreemd vinden dat de registratie optie bij 407club nog niet ge-debugged is.
En ik vind het raar dat iemand naar een prive filmpje verwijsd. Wat heeft men daar nou aan!! :)
Mocht je ...
Het is inderdaad de enige methode die mij nog rest. Althans daar lijkt het wel op.. :)
Ik blijf het vreemd vinden dat de registratie optie bij 407club nog niet ge-debugged is.
En ik vind het raar dat iemand naar een prive filmpje verwijsd. Wat heeft men daar nou aan!! :)
Mocht je ...
01 okt 2013 18:38
Re: Gebroken airco klep
Hallo JW,
Bedankt, ik had begrepen wat je bedoelde. :D
Nu moet ik alleen nog even uitvinden hoe ik hem een PB'tje kan sturen,
ik ben nog een beetje een newb op forumgebied. :)
Ondertussen hoop ik dat axl deze post ook leest en een reactie plaatst.
Aan alle anderen die dit lezen; jullie feedback ...
Bedankt, ik had begrepen wat je bedoelde. :D
Nu moet ik alleen nog even uitvinden hoe ik hem een PB'tje kan sturen,
ik ben nog een beetje een newb op forumgebied. :)
Ondertussen hoop ik dat axl deze post ook leest en een reactie plaatst.
Aan alle anderen die dit lezen; jullie feedback ...
01 okt 2013 18:32
Hallo JW,
Ik zou graag op dat forum willen posten en in contact komen met deze jongens,
maar helaas lukt dat dus niet (zie mijn openings-post).
Bedankt voor je inzet. Mocht je een manier kunnen bedenken voor mij om daar
contact te maken, dan hoor ik het graag!
Groet,
Michiel.
Ik zou graag op dat forum willen posten en in contact komen met deze jongens,
maar helaas lukt dat dus niet (zie mijn openings-post).
Bedankt voor je inzet. Mocht je een manier kunnen bedenken voor mij om daar
contact te maken, dan hoor ik het graag!
Groet,
Michiel.
28 sep 2013 13:18
@GuidoK
Hallo Guido,
Dank voor je bijdrage. :)
Ik dacht dat het wel redelijk goed te doen zou zijn ( http://peugeot407club.nl/viewtopic.php?t=3363&postdays=0&postorder=asc&highlight=kachelhuis&&start=0&sid=f5dd115ab62fa12e60a6904caf3e0e25" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet je ...
Hallo Guido,
Dank voor je bijdrage. :)
Ik dacht dat het wel redelijk goed te doen zou zijn ( http://peugeot407club.nl/viewtopic.php?t=3363&postdays=0&postorder=asc&highlight=kachelhuis&&start=0&sid=f5dd115ab62fa12e60a6904caf3e0e25" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet je ...
28 sep 2013 00:54
Hallo JW-NHS,
Moet het dashboard er dan toch helemaal uit? :cry:
Ik dacht volgens dit draadje dat het zou kunnen:
http://peugeot407club.nl/viewtopic.php?t=3363&postdays=0&postorder=asc&highlight=kachelhuis&&start=0&sid=f5dd115ab62fa12e60a6904caf3e0e25" onclick="window.open(this.href);return false ...
Moet het dashboard er dan toch helemaal uit? :cry:
Ik dacht volgens dit draadje dat het zou kunnen:
http://peugeot407club.nl/viewtopic.php?t=3363&postdays=0&postorder=asc&highlight=kachelhuis&&start=0&sid=f5dd115ab62fa12e60a6904caf3e0e25" onclick="window.open(this.href);return false ...
28 sep 2013 00:44
Hallo Menno,
Jouw persoonlijke ervaring met deze operatie?
Prijs ongeveer / welke garage?
Dank.
Vriendelijke groet,
Michiel.
Jouw persoonlijke ervaring met deze operatie?
Prijs ongeveer / welke garage?
Dank.
Vriendelijke groet,
Michiel.
28 sep 2013 00:41
Bij de c5 geeft een mengmotor probleem links warme lucht.
Hallo A. Kooiman,
Tja, het is bij mij toch echt rechts.. :)
Misschien kan het bij een airco met gescheiden regeling zich aan beide kanten voor doen?
Ik kijk stiekem ook wel eens naar een jonge C5. Ik vind het een prachtige auto.
Wel ...
27 sep 2013 21:10
Hallo Herman,
Hoe zou dat vast te stellen zijn? Of het de motor is die in de asverlenging slipt,
danwel een gebroken klep-as?
Ik woon in eindhoven, maar afstand is voor mij niet ontzettend belangrijk. Ik ben best
bereid een eindje te rijden voor de reparatie. Natuurlijk zou het praktisch zijn als ...
Hoe zou dat vast te stellen zijn? Of het de motor is die in de asverlenging slipt,
danwel een gebroken klep-as?
Ik woon in eindhoven, maar afstand is voor mij niet ontzettend belangrijk. Ik ben best
bereid een eindje te rijden voor de reparatie. Natuurlijk zou het praktisch zijn als ...
27 sep 2013 20:52
Gebroken airco klep
Hallo allen,
Ik ben in bezit van een peugeot 407 uit 2006.
Ook ik heb het bekende airco probleem van de gebroken klep,
waardoor er rechts alleen maar warme lucht wordt gegeven.
Ik zoek een bekwaam iemand (Axl ?) die mij kan helpen een garage danwel persoon (Axl ?) te vinden die mijn probleem op de ...
Ik ben in bezit van een peugeot 407 uit 2006.
Ook ik heb het bekende airco probleem van de gebroken klep,
waardoor er rechts alleen maar warme lucht wordt gegeven.
Ik zoek een bekwaam iemand (Axl ?) die mij kan helpen een garage danwel persoon (Axl ?) te vinden die mijn probleem op de ...
27 sep 2013 18:14