Re: einde c5 periode

Winterbanden zijn 15"
door fhj
07 mei 2012 20:23
Forum: C5 PH 1&2
Onderwerp: einde c5 periode
Reacties: 14
Weergaves: 4553
Spring naar bericht

einde c5 periode

Na bijna 2 jaar c5 gereden te hebben gaat hij eruit, Voor mij na vele jaren grotere auto's gereden te hebben ben ik op advies van een kennis in een c5 terecht gekomen, ruimte, goede stoelen, comfort.
Ruimte heb je idd, goede stoelen dus niet, en is comfort fijn als je continu allerlei storingen ...
door fhj
06 mei 2012 17:10
Forum: C5 PH 1&2
Onderwerp: einde c5 periode
Reacties: 14
Weergaves: 4553
Spring naar bericht

Re: krakend geluid

Ik heb toch al aangegeven dat het mij niet boeit, ik geef je nu ook al gelijk.
kun je met een tevreden gevoel de dag door komen.
door fhj
24 jul 2011 11:36
Forum: C5 PH 1&2
Onderwerp: krakend geluid
Reacties: 15
Weergaves: 4659
Spring naar bericht

Re: krakend geluid

Volgens de dealers wel. Maar mij boeit dit niet.
door fhj
24 jul 2011 02:44
Forum: C5 PH 1&2
Onderwerp: krakend geluid
Reacties: 15
Weergaves: 4659
Spring naar bericht

Re: krakend geluid

Nee dit is geen impliciete advertentie, en het enige verschil is of je een actieve vering hebt volgens mij.
door fhj
23 jul 2011 20:57
Forum: C5 PH 1&2
Onderwerp: krakend geluid
Reacties: 15
Weergaves: 4659
Spring naar bericht

Re: krakend geluid

Het bleek niet aan de adals te liggen, uit de veercilinder steekt een pen die tegen het chassis komt die dient ervoor om de cilinder op druk te houden. Deze pen was afgebroken. Een citroendealer gebeld en gevraagd wat een nieuwe pen kost, antwoord ik moest een complete cilinder kopen want pen los is ...
door fhj
23 jul 2011 13:20
Forum: C5 PH 1&2
Onderwerp: krakend geluid
Reacties: 15
Weergaves: 4659
Spring naar bericht

Re: krakend geluid

wat zijn adals??
door fhj
11 jul 2011 18:56
Forum: C5 PH 1&2
Onderwerp: krakend geluid
Reacties: 15
Weergaves: 4659
Spring naar bericht

krakend geluid

Sinds een week hoor ik een krakend geluid bij het uitstappen uit de wagen, het heeft met de vering te maken want als ik de auto naar beneden duw hoor ik het ook.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

groet Frank
door fhj
10 jul 2011 14:42
Forum: C5 PH 1&2
Onderwerp: krakend geluid
Reacties: 15
Weergaves: 4659
Spring naar bericht

Re: probleempje

Maarten, als je de regensensor uit laat zetten met computer, wordt deze dan automatisch een interval stand?
Ik wordt ook niet goed van dat adhd gedoe zoals jij dat zo treffend noemt.
door fhj
24 jan 2011 22:16
Onderwerp: probleempje
Reacties: 23
Weergaves: 11870
Spring naar bericht
door fhj
01 okt 2010 11:41
Forum: C5 PH 1&2
Reacties: 23
Weergaves: 5181
Spring naar bericht

Re: koplampen blijven aan

koplampen uitzetten via de lexia, ik ben een leek wat dat betreft, dus dat zegt mij niet zoveel.
Ik vind het prima dat iedereen een eigen mening heeft over aan of uit en leuke alternatieven heeft toegepast,
maarik wil graag weten hoe ze uitkunnen, volgens het boekje is het inderdaad knopje induwen ...
door fhj
01 okt 2010 11:29
Forum: C5 PH 1&2
Reacties: 23
Weergaves: 5181
Spring naar bericht

koplampen blijven aan

Even een vraagje, mijn koplampen gaan aan als ik de auto start, hardstikke leuk maar dat hoeft van mij niet,
nu heb ik geprobeerd om dit uit te zetten zoals in het instructieboekje staat maar dat lukt niet.
Iemand een idee hoe dit dan wel moet?
Alvast bedankt, Frank
door fhj
23 sep 2010 21:05
Forum: C5 PH 1&2
Reacties: 23
Weergaves: 5181
Spring naar bericht

Re: nu al in de garage

bekertjeshouder heb ik maar is aan de kleine kant, dus nutteloos.
Ik denk dat de spanning van het lampje in de asbak is gebruikt voor de carkit.
reparatie was 563 euro, maar nu moet ik maandag weer terug, want de monteur heeft met zijn vieze schoenen de lichte bekleding op de vloer smerig gemaakt ...
door fhj
04 sep 2010 16:57
Forum: C5 PH 1&2
Reacties: 14
Weergaves: 4579
Spring naar bericht

Hydraulische kleppen automaat ( nu al naar de garage )

Na 4 weken c5 gereden te hebben staat mijn auto bij de dealer, er moeten 2 hydraulische kleppen vervangen
worden in de automatische bak ( kosten 587 euro). Lekker, ik hoop niet dat dit een voorteken is.
Overigens erger ik me mateloos aan het feit dat je geen beker koffie kwijt kan in zo"n auto!!
Kan ...
door fhj
01 sep 2010 19:18
Forum: C5 PH 1&2
Reacties: 14
Weergaves: 4579
Spring naar bericht

even voorstellen

Mijn naam is Frank, en ik heb vorige week een C5 gekocht van 2003, het is een break
2.0 16V met G3 een exclusief uitvoering. Ik ben al een tijdje aan het meelezen op dit forum
en heb al wat geleerd over deze wagen. Ik hoop niet dat ik dit forum vaak nodig heb voor problemen.
groet Frank
door fhj
06 aug 2010 12:12
Onderwerp: even voorstellen
Reacties: 4
Weergaves: 2657
Spring naar bericht