Re: einde c5 periode
Winterbanden zijn 15"
07 mei 2012 20:23
einde c5 periode
Na bijna 2 jaar c5 gereden te hebben gaat hij eruit, Voor mij na vele jaren grotere auto's gereden te hebben ben ik op advies van een kennis in een c5 terecht gekomen, ruimte, goede stoelen, comfort.
Ruimte heb je idd, goede stoelen dus niet, en is comfort fijn als je continu allerlei storingen ...
Ruimte heb je idd, goede stoelen dus niet, en is comfort fijn als je continu allerlei storingen ...
06 mei 2012 17:10
Re: krakend geluid
Ik heb toch al aangegeven dat het mij niet boeit, ik geef je nu ook al gelijk.
kun je met een tevreden gevoel de dag door komen.
kun je met een tevreden gevoel de dag door komen.
24 jul 2011 11:36
Re: krakend geluid
Volgens de dealers wel. Maar mij boeit dit niet.
24 jul 2011 02:44
Re: krakend geluid
Nee dit is geen impliciete advertentie, en het enige verschil is of je een actieve vering hebt volgens mij.
23 jul 2011 20:57
Re: krakend geluid
Het bleek niet aan de adals te liggen, uit de veercilinder steekt een pen die tegen het chassis komt die dient ervoor om de cilinder op druk te houden. Deze pen was afgebroken. Een citroendealer gebeld en gevraagd wat een nieuwe pen kost, antwoord ik moest een complete cilinder kopen want pen los is ...
23 jul 2011 13:20
Re: krakend geluid
wat zijn adals??
11 jul 2011 18:56
krakend geluid
Sinds een week hoor ik een krakend geluid bij het uitstappen uit de wagen, het heeft met de vering te maken want als ik de auto naar beneden duw hoor ik het ook.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
groet Frank
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
groet Frank
10 jul 2011 14:42
Re: probleempje
Maarten, als je de regensensor uit laat zetten met computer, wordt deze dan automatisch een interval stand?
Ik wordt ook niet goed van dat adhd gedoe zoals jij dat zo treffend noemt.
Ik wordt ook niet goed van dat adhd gedoe zoals jij dat zo treffend noemt.
24 jan 2011 22:16
Re: koplampen blijven aan
dank je
01 okt 2010 11:41
Re: koplampen blijven aan
koplampen uitzetten via de lexia, ik ben een leek wat dat betreft, dus dat zegt mij niet zoveel.
Ik vind het prima dat iedereen een eigen mening heeft over aan of uit en leuke alternatieven heeft toegepast,
maarik wil graag weten hoe ze uitkunnen, volgens het boekje is het inderdaad knopje induwen ...
Ik vind het prima dat iedereen een eigen mening heeft over aan of uit en leuke alternatieven heeft toegepast,
maarik wil graag weten hoe ze uitkunnen, volgens het boekje is het inderdaad knopje induwen ...
01 okt 2010 11:29
koplampen blijven aan
Even een vraagje, mijn koplampen gaan aan als ik de auto start, hardstikke leuk maar dat hoeft van mij niet,
nu heb ik geprobeerd om dit uit te zetten zoals in het instructieboekje staat maar dat lukt niet.
Iemand een idee hoe dit dan wel moet?
Alvast bedankt, Frank
nu heb ik geprobeerd om dit uit te zetten zoals in het instructieboekje staat maar dat lukt niet.
Iemand een idee hoe dit dan wel moet?
Alvast bedankt, Frank
23 sep 2010 21:05
Re: nu al in de garage
bekertjeshouder heb ik maar is aan de kleine kant, dus nutteloos.
Ik denk dat de spanning van het lampje in de asbak is gebruikt voor de carkit.
reparatie was 563 euro, maar nu moet ik maandag weer terug, want de monteur heeft met zijn vieze schoenen de lichte bekleding op de vloer smerig gemaakt ...
Ik denk dat de spanning van het lampje in de asbak is gebruikt voor de carkit.
reparatie was 563 euro, maar nu moet ik maandag weer terug, want de monteur heeft met zijn vieze schoenen de lichte bekleding op de vloer smerig gemaakt ...
04 sep 2010 16:57
Hydraulische kleppen automaat ( nu al naar de garage )
Na 4 weken c5 gereden te hebben staat mijn auto bij de dealer, er moeten 2 hydraulische kleppen vervangen
worden in de automatische bak ( kosten 587 euro). Lekker, ik hoop niet dat dit een voorteken is.
Overigens erger ik me mateloos aan het feit dat je geen beker koffie kwijt kan in zo"n auto!!
Kan ...
worden in de automatische bak ( kosten 587 euro). Lekker, ik hoop niet dat dit een voorteken is.
Overigens erger ik me mateloos aan het feit dat je geen beker koffie kwijt kan in zo"n auto!!
Kan ...
01 sep 2010 19:18
even voorstellen
Mijn naam is Frank, en ik heb vorige week een C5 gekocht van 2003, het is een break
2.0 16V met G3 een exclusief uitvoering. Ik ben al een tijdje aan het meelezen op dit forum
en heb al wat geleerd over deze wagen. Ik hoop niet dat ik dit forum vaak nodig heb voor problemen.
groet Frank
2.0 16V met G3 een exclusief uitvoering. Ik ben al een tijdje aan het meelezen op dit forum
en heb al wat geleerd over deze wagen. Ik hoop niet dat ik dit forum vaak nodig heb voor problemen.
groet Frank
06 aug 2010 12:12