Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 




Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie elektronica & navigatie.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
 telematica met navteq 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht telematica met navteq
hallo, ben sinds enkele dagen gelukkige bezittter van nieuwe c5 met navteq telematica maar, zeer slechte en onvolledige gebruiksaanwijzing ! Kan bv. mijn Ipod-touch niet aan het spelen krijgen, en zeker mijn muziek niet copiëren op de aanwezige harddisk 10 GB.
Kan geen "thuisadres" inbrengen...
Bestaat er nergens een betere handleiding terzake ?
Dank voor reacties bij voorbaat !


21 feb 2011 19:48
C5club Rookie
C5club Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 dec 2010 13:24
Berichten: 27
Woonplaats: Menen / belgie
Auto: c5tourer
Opties: /navdrive3d/trekhaak/detec pack/afil/leder Claudia
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2011
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
Kleur: zwart perla nera


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: telematica met navitech
probeer dit eens : http://service.citroen.com/ddb/code/index_nl_nl.htm

je weet maar nooit


21 feb 2011 19:55
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht Re: telematica met navteq
Ja, de handleiding is werkelijk het allerlaatste.

Bij de dealer moet je het ook niet vragen, ze weten het daar meestal ook niet. Heb alles zelf moeten uitzoeken.
Thuisadres kan je ingeven via de telefoonboek.

Bij de RT3 kon je SMS ontvangen en ook sturen als er een simkaart in stak, bij de NG4 kan je enkel SMS ontvangen, wist ik ook niet en staat nergens beschreven. Na uren zoeken heb ik het opgegeven en dan van een Duitse dealer gehoord dat dit inderdaad niet gaat.

Wat ik nog steeds niet weet en wat de dealer mij ook niet kan vertellen, is of er in de Exclusive Ph3 een kabel getrokken is naar achter (ligplaats van de CD-wisselaar). Bij de Phase 2 gewoon Cd wisselaar onder de passagierszetel schuiven, stekker erop en klaar.

De ligplaats is wel beschreven in de handleiding, maar dat is dan ook alles.

veel succes en plezier met uw nieuwe C5


22 feb 2011 07:57
Antwoord met een citaat
Bericht Re: telematica met navteq
don41 bedankt voor de info maar deze link is de exacte copie van het gebruikershandboekje dat ik meekreeg...weinig van nut dus.
Thuisadres heb ik inderdaad kunnen instellen via de adresboektoets op het dashboard...staat nergens aangegeven in de handleiding nochtans...
Zou zo graag mijn Ipod-touch music kunnen laten afspelen maar wil maar niet lukken, noch via usb aansluiting onder de armsteun noch via audiokabel in handschoenkastje...Via deze laatste weg krijg ik een blauw scherm maar geen klank of beeld meer...
Droevig om een 10 GB harddisk meegeleverd te krijgen en er zo moeilijk iets op te kunnen zetten...en nog droeviger om geen Ipod te kunnen aansluiten !
Ga mijn licht eens opsteken bij de invoerder in Brussel...op hoop van zege !
Ik hou jullie op de hoogte indien ik verder geraak...


22 feb 2011 10:23
Antwoord met een citaat
Bericht Re: telematica met navteq
Als ge de muziek van uw Ipod op een SD memorycard zet, dan kan je ze wel eenvoudig in de NG4 laden.
Via de USB lukt het soms ook wel, maar ge moet goed opletten in welk formaat van muziek ge wil uploaden, hij neemt niet alles aan via USB.
Zal als ik thuis ben nog eens proberen met mijn Ipod, maar ik ben zeker dat het mij al gelukt is op beide manieren.

veel succes


22 feb 2011 11:01
Antwoord met een citaat
Bericht Re: telematica met navteq
Ik heb de problematiek enigszins omzeild door mijn muziek uit I-tunes te copiëren op diverse CD's (= diverse mappen) en deze CD's in mijn "jukebox" van de wagen gecopieerd...
Ik heb dus geen nood meer aan mijn Ipod in de auto.

Bedankt alvast voor de tips !


23 feb 2011 10:17
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 97 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.