Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 


GJO

Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie elektronica & navigatie.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 Welke configuratie heeft last van temperatuursprobleem PH3 

Welke type/configuratie heeft het temperatuurprobleem
Diesel + Hifi-pack 36%  36%  [ 8 ]
Diesel zonder Hifi-pack 14%  14%  [ 3 ]
Benzine + Hifi-pack 27%  27%  [ 6 ]
Benzine zonder Hifi-pack 23%  23%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 22

 Welke configuratie heeft last van temperatuursprobleem PH3 
Auteur Bericht
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 22:02
Berichten: 10663
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Sport-line
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Kleur: Zwart


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Welke configuratie heeft last van temperatuursprobleem PH3
ik zou eerder de vraag stellen welke organummers hebben bij de auto's met dit probleem ;)


14 feb 2009 22:10
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Welke configuratie heeft last van temperatuursprobleem PH3
Ik ben net terug van wintersport en lekker 1000 km getoerd over de Autobahn. Ik heb wel voor het eerst ook het temperatuursprobleem ondervonden. Inderdaad een erg warm rechterbeen (door de warme middenconsole) en warme voeten, terwijl voor en boven koele lucht de auto instroomt (stand 21).

Ik heb geen last gehad van uitval, terwijl wel zo'n beetje de hele reis mijn ipod aangesloten is geweest op de tulpaansluiting in het dashboarkastje en mijn navigatiesysteem en telefoon continu aan stonden. Ook de terugweg viel rond München wel de verbinding met de satellieten weg, maar even later pakte hij dat weer op.


23 feb 2009 15:32
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Welke configuratie heeft last van temperatuursprobleem PH3
Helaas ook een bij mij bekend probleem (C5-3 2,2 Hdif enz) met RT3ev. Inmiddels bijna 35000 op de teller. Bij alle langere ritten (enkele malen Tsjechie, Oostenrijk) wordt na verloop van enkele uren óf de radio óf de CD speler uitgezet met de waarschuwing van oververhitting op het scherm. Na een tijdje start de boel weer op. De navigatie blijft gelukkig aan. Verwarming levert verder geen problemen op, maar de console is bloedheet
(Off topic problemen: cruise control doet het ineens niet meer en na herstart weer wel; net geconstateerd dat er een achterwiellager kaduuk is; navigatie dame blijft in Polen Pools praten...; de pomp van de vering maakt meer geluid dan de motor; enz) maar: een echte citroen met karakter.


19 maart 2009 11:38
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Welke configuratie heeft last van temperatuursprobleem P
Misschien een erg late reactie maar ik heb hier ook last van gehad een rit naar Madrid in 16 uur gereden 2 maal uitgevallen heb inmiddels een modificatie gehad van citroen een extra vin om het systeem te koelen is achter de hifi unit ingebouwd

Ik heb een C5 tourer 2,7 v6 Hdif exclusief met pack intergraal uit oktober 2008 met rt4 hifi


01 sep 2010 23:21
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 108 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.