Derde remlicht defect > blijkt kabelbreuk
Hallo allemaal op deze druilige zondag middag.
Afgelopen week kwam ik erachter dan het derde remlicht niet werkte. Geen idee hoelang deze het al niet deed. Ik met de citroen card in mn handen een afspraak gemaakt bij de dealer. In dit geval het Motorhuis in Delft. Omdat ik er toch was gelijk gevraagd een wintercheck te doen.
Binnen 10 minuten was men elkaar en bleek het derde remlicht vervangen te moeten worden. Dat snapte ik ook wel, immers was ik daar ook voor bij de dealer. Het derde remlicht valt niet onder het gratis lampen vervangen van de citroen card. (de kleine lettertjes)
Ik kreeg een offerte in handen dat het vervangen 158 euro en 9 cent kost..... Bestellen zou een week duren.
Mijn reactie:
Het was immers niet de eerste keer dat ik terug was bij dealer....
Een goede vriend, met verstand van auto's, wilde wel eens kijken en kwam er vanmorgen achter dat er een kabelbreukje zat bij de overgang van de achterklep naar auto. Klein uurtje werk en alles was gemaakt!!!!!
Jullie snappen wel dat ik mij toch wel een beetje genaaid voel door het Motorhuis. Werken hier prutsers die het niet snappen??? Je bent toch monteur om hier achter te komen? Wat als ik voor 158 euro en de 9 cent een nieuw licht erin had laten zitten......
Fijne zondag!