Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 


GJO

Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
 Nadelen C5 
Auteur Bericht
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 11:33
Berichten: 195
Auto: C5 3.0 V6 HDi Exclusive Berline
Opties: Adriatique 19" velgen
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2011
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
Kleur: Perla Nera


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Nadelen C5
Maanden geleden heb ik een tijdje gezocht naar een C5 op LPG G3.
waarom? C5 op LPG is aan vaste kosten goedkoper als mijn Xsara op benzine. ik rijdt zo'n 25.000 km per jaar.

Van de week belde mijn dealer dat ze een C5 op LPG binnen krijgen.
Een 1.8 16V met 160.000 km op de klok. Ik heb de auto nog niet gezien en hij zelf ook nog niet. Helaas weet ik ook nog niet uit welk jaar.

toen ik op zoek was heb ik toen een proefrit mogen maken in een 2.0 16V exclusive automaat. uiteraard alle luxe op en in de auto.

wat viel me op tijdens de proefrit?

vering is erg soepel, natuurlijk beter als de Xsara, maar met de Xsara kan ik veel harder over drempels...
2.0 vond ik niet erg snel, maar dat zal o.a. ook wel door de automaat komen.
de zit plek vond ik wat hoog kan ik mij herinneren. (in mijn Xsara Coupé ben ik gewend erg laat te zitten :wink: )
de C5 was wel lekker stil.
standaard audio vond ik niks :wink:
zo waren er nog wel meer dingen, maar misschien schiet dan nog wel een keer te binnen :)

welke nadelen kan ik verwachten bij een 1.8 16v op LPG?

veerbollen zullen bij de 200.000 km vervangen moet worden, als het al niet eerder nog is?
ik ben bang dat de 1.8 qua prestaties niet erg spannend is. dat is mijn 1.4 natuurlijk ook niet, maar de BX GTi van mijn vriendin wel :wink:
verder ben ik ook bang dat ik in onderhoud gewoon stukken maar zal moeten gaan betalen als met mijn Xsara die nog geen 90.000 km heeft gelopen.
heeft een LPG tank achterin (ik weet niet of het onderbouw is of niet) nog nadelen voor het weggedragen en de vering?
met 160.000 km ben ik bang voor redelijk wat gebruikerssporen..

uiteraard gaan jullie hier allemaal zeggen dat de C5 veel beter is dan de Xsara :wink:
maar de vraag is natuurlijk wat je qua onderhoud kan gaan verwachten bij zo'n soort type C5.


02 jul 2006 11:58
Profiel
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard

Geregistreerd: 28 mei 2006 15:13
Berichten: 592
Woonplaats: Vlaanderen
Auto: C5 break 2.0HDi-163pk - Exclusive
Opties: exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2013
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 100000
Kleur: Haria Grijs


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
CmyC5 schreef:
In 't kort, hebt je deels gelijk maar de C5 is mijn allereerste bezit van 'n Citroénekke...en mijn dame heet, Cal.

In andere C5 forums, vooral te lezen uit des klagende Engels bezitters, de kleinere C5 motoren zijn juist niet opgewassen voor prestaties!!!

Allerlaatste wil ik ook zeggen, neem'gelijk 'n Service Contract bij aankoop, vooral als je 'n nieuwe neemt. Het is zooo goedkoop in verhouding en dat is echt en pas, ZORGVRIJ rijden en bezitten van 'n C5...net als je in de wolk besturen... maar 2,2 HDis en hoger C5tjes vliegen laag onder de wolk...uiteraard!! :twisted: 8) :D



nu zul je wel de 2.0HDi bedoelen van 138pk-340nm koppel, de 2.2 is 170pk sterk dacht ik

_________________
op de oprit:
... (in bestelling)
1 x C5 tourer 2.0 HDi-163pk - Excl BVA6 '13
1 x C4 1.6e-HDI '12

TE KOOP
1 x C5 tourer 2.0HDi-163pk - Excl BVA6 '13 - emyway, leder, ...
1 x C5 tourer 2.0HDi-163pk - Excl BVA6 '10 - fulm.gris

exit:
1 x C5 tourer 2.0HDi-163pk - Excl BVA6 '10
C5 Break 2.0HDi-138pk - Excl BVA6 '06
C5 Break 2.2HDi-136pk - Excl BVA4 '03
Smart For2 cabrio CDi


02 jul 2006 13:36
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 00:36
Berichten: 14808
Woonplaats: 0183
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
Is LPG in je jonge (qua kilometers) Xsara niet veeeeel slimmer?

Een C5 is leuk, zeker weten, weet er alles van, maar ik denk dat je met de aanschaf van een LPG-installatie in je Xsara de betere keus is.

Enne, geen discussies over gas is om te koken....

_________________
Groeten,
Harm.

Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.


02 jul 2006 17:18
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 15:50
Berichten: 5300
Woonplaats: Glanerbrug
Auto: C4GP 2.0 16V LPG-G3
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2007
Energielabel: C
Organummer: 11176
kilometerstand: 201000
Kleur: nocciola
KPH: Achter


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
Harm van Beek schreef:
Enne, geen discussies over gas is om te koken....


Op een kamperen gerelateerd forum is men het daar juist niet mee eens: benzine is om op te koken :idea:

_________________
C4GP 2.0 16V LPG-G3


02 jul 2006 21:05
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 00:36
Berichten: 14808
Woonplaats: 0183
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
Sjees, niet beginnen, hè?? :wink:

_________________
Groeten,
Harm.

Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.


02 jul 2006 21:37
Profiel
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 11:33
Berichten: 195
Auto: C5 3.0 V6 HDi Exclusive Berline
Opties: Adriatique 19" velgen
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2011
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
Kleur: Perla Nera


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
Harm van Beek schreef:
Is LPG in je jonge (qua kilometers) Xsara niet veeeeel slimmer?

Een C5 is leuk, zeker weten, weet er alles van, maar ik denk dat je met de aanschaf van een LPG-installatie in je Xsara de betere keus is.

Enne, geen discussies over gas is om te koken....


In mijn eigen Xsara wil ik geen gas inbouwen. ik heb nu een 1.4i zonder airco e.d.
Dus als ik er een LPG installatie in laat bouwen dan zit ik nog minimaal 2 jaar aan deze auto vast om dat terug te kunnen verdienen. en dat wil ik niet :wink: Verder ben ik bang dat het confort achteruit gaat door de 60 KG tank die achterin komt te liggen. op CF (citroen-forum.nl) heb ik al een aantal keer gelezen dat daardoor de achterkant wat lager kan komen te liggen --> dus comfort verlies..
ik ga er vanuit dat dit bij een HP geveerde C5 niet van toepassing is.

uiteraard heb ik ook gezocht naar een Xsara Coupé met LPG installatie, maar deze zijn veel moeilijker te vinden dan C5'en. en als ze al te koop staan staan ze vaak bij van die handelaren :wink:

_________________
C5 3.0 V6 HDi Exclusive
CX 25 GTi Turbo 2
DS 23 Injection électronique Pallas Mécanique


03 jul 2006 09:10
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 00:36
Berichten: 14808
Woonplaats: 0183
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
Misschien dat R1200C je even kan helpen. Hij heeft een 1.8 op LPG3....

_________________
Groeten,
Harm.

Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.


03 jul 2006 11:45
Profiel
C5club Chief Executive
C5club Chief Executive
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 15:21
Berichten: 2016
Woonplaats: Onder de rook van Boxmeer
Auto: C5 V6 Break by Carlsson
Opties: Geschifte bestuurders optie
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Organummer: 09739
Productienummer: 0579
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 200K +
Kleur: EYTC


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
Ik heb iets langer dan een maand een 1.8 G3 (break). Tot nu toe nog niet veel bijzonders opgemerkt...

Dus of ik je echt verder kan helpen, maar vragen staat vrij 8)

_________________
2004 Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson
1998 BMW R1200C Classic, Elfenbein, blue leather, voor de fun
1971 Land Rover 88 Series IIa, voor in de modder
Hiervoor: 1x BX, 2x Xantia, 1x C5 Break, 1x C8, 2x Octavia lease bakjes en van thuis uit alles gereden vanaf de (echte) DS...


03 jul 2006 13:32
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht nadelen C5
Arjan , op jou vraag wat je allemaal kun gaan verwachten qa kosten van een c5 is afhankelijk van het onderhoud van iedere wagen.
Koop je deze wagen met alle onderhoudspapieren, waarbij het onderhoud constant bij 1 en dezelfde garage is gedaan en ook is de wagen van de eerste eigenaar die er na het bekijken van de gebruikssporen zuinig op is geweest geeft altijd iets meer zekerheid. Echter om bij aankoop een service contract af te sluiten is een goed idee.
Het prijskaartje voor het algemeen onderhoud valt mij persoonlijk reuze
mee, ook het gemiddelde levensduur van de onderdelen.
Je rijd tevens ook een klasse hoger.
Ps met hoge snelheid over de drempels rijden is echt nooit goed voor iedere auto.
Alvast veel plezier met je aanschaf


03 jul 2006 13:52
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 11:33
Berichten: 195
Auto: C5 3.0 V6 HDi Exclusive Berline
Opties: Adriatique 19" velgen
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2011
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
Kleur: Perla Nera


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: nadelen C5
rico schreef:
Arjan , op jou vraag wat je allemaal kun gaan verwachten qa kosten van een c5 is afhankelijk van het onderhoud van iedere wagen.
Koop je deze wagen met alle onderhoudspapieren, waarbij het onderhoud constant bij 1 en dezelfde garage is gedaan en ook is de wagen van de eerste eigenaar die er na het bekijken van de gebruikssporen zuinig op is geweest geeft altijd iets meer zekerheid.


ik heb de auto nog niet gezien, dus ben ook benieuwd hoe die eruit ziet.
ik weet helaas ook nog niet welke uitvoering het is :(
uiteraard ligt het onderhoud aan de auto zelf, maar ik bedoel de standaard dingen. zoals bijvoorbeeld de veerbollen bij 200.000.
wat is onderhouds interval bij de C5 is dat net als bij mijn Xsara 60.000 en 120.000 de distrubitie?

verder bedoel ik ook nog dat je bijvoorbeeld bij LPG auto kan verwachten dat je wat vaker nieuwe bougies nodig heb.

hoe zit het trouwens met de airco van een C5 en het onderhoud?


rico schreef:
Echter om bij aankoop een service contract af te sluiten is een goed idee.
Het prijskaartje voor het algemeen onderhoud valt mij persoonlijk reuze
mee, ook het gemiddelde levensduur van de onderdelen.
Je rijd tevens ook een klasse hoger.


dit is natuurlijk te overwegen dan weet je voor een deel waar je staat :wink:

rico schreef:
Ps met hoge snelheid over de drempels rijden is echt nooit goed voor iedere auto.
Alvast veel plezier met je aanschaf


dat weet ik natuurlijk :wink: en ik ben ook echt wel zuinig met mijn Xsara 8)
ik bedoel dat je met een auto altijd wel kan aanvoelen waar de grens ligt dat het allemaal nog beetje heel blijft en dat het er nog normaal over gaat. deze grens vond ik bij mijn Xsara hoger liggen als bij de C5

de auto heb ik nog niet gekocht en weet ook nog helemaal niet of ik dit ga doen :wink: eerst maar eens even kijken van het weekend :D

bedankt voor je antwoord :)

_________________
C5 3.0 V6 HDi Exclusive
CX 25 GTi Turbo 2
DS 23 Injection électronique Pallas Mécanique


03 jul 2006 14:56
Profiel
Beheerder
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31
Berichten: 33400
Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: nadelen C5
arjan_verkade schreef:
wat is onderhouds interval bij de C5 is dat net als bij mijn Xsara 60.000 en 120.000 de distrubitie?


Onderhoudsinterval van 60.000 :shock: :?: ... bij de C5 haal dat je niet sorry :wink: , ligt op 20.000 km. ( nieuwere op 30.000 km. )
DB bij de benzine variant is inderdaad 120K ( diesel PH 1 , 160K )


arjan_verkade schreef:
hoe zit het trouwens met de airco van een C5 en het onderhoud?


Net als elke andere airco ... :)

Groet , Menno.

_________________
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Bleu Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien


03 jul 2006 15:04
Profiel
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 11:33
Berichten: 195
Auto: C5 3.0 V6 HDi Exclusive Berline
Opties: Adriatique 19" velgen
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2011
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
Kleur: Perla Nera


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: nadelen C5
M&M schreef:
arjan_verkade schreef:
wat is onderhouds interval bij de C5 is dat net als bij mijn Xsara 60.000 en 120.000 de distrubitie?


Onderhoudsinterval van 60.000 :shock: :?: ... bij de C5 haal dat je niet sorry :wink: , ligt op 20.000 km. ( nieuwere op 30.000 km. )
DB bij de benzine variant is inderdaad 120K ( diesel PH 1 , 160K )


arjan_verkade schreef:
hoe zit het trouwens met de airco van een C5 en het onderhoud?


Net als elke andere airco ... :)

Groet , Menno.


ik bedoelde met het onderhouds interval natuurlijk de grote beurten :oops: :wink:
kleine beurt is bij mij natuurlijk ook gewoon 20.000km :wink:

ik heb verder geen enkel idee wat het onderhoud van een airco aan kosten met zich meebrengt :(

_________________
C5 3.0 V6 HDi Exclusive
CX 25 GTi Turbo 2
DS 23 Injection électronique Pallas Mécanique


03 jul 2006 15:17
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht 
onderhoud van een airco van de auto is mede afhankelijk van de wijze van gebruik van de vorige eigenaar.
Als de airco op de juiste wijze is gebruikt zal er nagenoeg geen onderhoud aan zijn , met uitzondering van filters.
Echter veel gebruikers schakelen de airco alleen op een warme zomerdag in. Hierdoor beginnen de asafdichtingen van de pomp te lekken en verliest deze koelmiddel. De juiste manier van gebruik staat dacht ik wel in de handleiding of kun je bij een erkent installateur navragen evt. kan ik je nog wel mailen hierover. Bij aanschaf kun je de installatie ook wel testen laten. (op druk laten brengen en de juiste standtijd aanhouden)
Maar het blijft vaak toch wel een verhaal apart.


03 jul 2006 22:45
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 23:54
Berichten: 4883
Woonplaats: Leiden
Auto: C6 3.0HDI Exclusive
Opties: 1 van 3
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: D
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 165.000
Kleur: Blanc Banquise


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nadelen C5
arjan_verkade schreef:
Maanden geleden heb ik een tijdje gezocht naar een C5 op LPG G3.
waarom? C5 op LPG is aan vaste kosten goedkoper als mijn Xsara op benzine. ik rijdt zo'n 25.000 km per jaar.

Van de week belde mijn dealer dat ze een C5 op LPG binnen krijgen.
Een 1.8 16V met 160.000 km op de klok. Ik heb de auto nog niet gezien en hij zelf ook nog niet. Helaas weet ik ook nog niet uit welk jaar.

toen ik op zoek was heb ik toen een proefrit mogen maken in een 2.0 16V exclusive automaat. uiteraard alle luxe op en in de auto.

wat viel me op tijdens de proefrit?

vering is erg soepel, natuurlijk beter als de Xsara, maar met de Xsara kan ik veel harder over drempels...
2.0 vond ik niet erg snel, maar dat zal o.a. ook wel door de automaat komen.
de zit plek vond ik wat hoog kan ik mij herinneren. (in mijn Xsara Coupé ben ik gewend erg laat te zitten :wink: )
de C5 was wel lekker stil.
standaard audio vond ik niks :wink:
zo waren er nog wel meer dingen, maar misschien schiet dan nog wel een keer te binnen :)

welke nadelen kan ik verwachten bij een 1.8 16v op LPG?

veerbollen zullen bij de 200.000 km vervangen moet worden, als het al niet eerder nog is?
ik ben bang dat de 1.8 qua prestaties niet erg spannend is. dat is mijn 1.4 natuurlijk ook niet, maar de BX GTi van mijn vriendin wel :wink:
verder ben ik ook bang dat ik in onderhoud gewoon stukken maar zal moeten gaan betalen als met mijn Xsara die nog geen 90.000 km heeft gelopen.
heeft een LPG tank achterin (ik weet niet of het onderbouw is of niet) nog nadelen voor het weggedragen en de vering?
met 160.000 km ben ik bang voor redelijk wat gebruikerssporen..

uiteraard gaan jullie hier allemaal zeggen dat de C5 veel beter is dan de Xsara :wink:
maar de vraag is natuurlijk wat je qua onderhoud kan gaan verwachten bij zo'n soort type C5.


Nou je vraagt een hoop, en terecht.
Ik denk laat het maar betijen voor een paar dagen, komt vast wel een zinnege reatie op.

Ik ga het niet hebben over de audio kwaliteit, doe of doe het er niet mee.
Ik ga het ook niet hebben over de veerkwaliteit van de C5 tov een Xsara, Morgan, luchtgeveerde Audi of wat dan ook, doe of doe het er niet mee. Idem voor de zitpositie.
Ik wil wel wat zeggen over je beoogde koop van een 1.8 op G3. Gas kan een probleem zijn. Gas lijkt bij een C5 een meer dan gemiddeld voorkomend probleem. Erger nog, als gas een probleem is is het zeer moeilijk oplosbaar.
Gas in een 1.8 is net zo beroerd als gas in een 2.0, zeggen de zwartkijkers.
Als het dan toch potentieel beroerd moet zijn dan maar in een 2.0, zeg ik.
Tevreden met de Xsara 1.4 prestaties, dan kan die 1.8 best hoor.

Ik rij gas, en ik rij probleemloos, maar ben zo'n beetje de enige lijkt het. Speur de historie op van elke gasauto die je koopt, vraag naar gasproblemen, vraag door.
Is het een goede, dan rij je fluitend voor heel wat centen minder, is het slechte dan is en blijft het drama.

Gr. Ronald

_________________
C6 3.0 V6 HDI Exclusive, BVA6, 09/2009, 120.000 km, Blanc Banquise, ORGA ?????CJ
Jinba Ittai Mazda '92 Black Miata, 180.000 mijl,
(Voorheen 3x BX, 4x Xantia, 3x C5 en 1x C6)


03 jul 2006 23:36
Profiel
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 11:33
Berichten: 195
Auto: C5 3.0 V6 HDi Exclusive Berline
Opties: Adriatique 19" velgen
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2011
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
Kleur: Perla Nera


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
@Ronald

dat zijn ook de dingen waar ik op doel.
ik weet dat er op Citroen-forum.nl ook aantal mensen zijn met problemen op gas. terwijl sommige nog lang geen 100.000 hebben gelopen volgens mij.

aan de andere kant misschien als je de 160.000 haalt haal je nog wel meer ook :wink:
verder ben ik ook beetje bang dat er wat groter onderhoud aan zit te komen. uitlaat, kat en koppeling? LPG injectoren?
en wat zijn nog meer grote uitgaven?

ik had wel gehoord dat er een onderhoudshistorie was en dat de auto van eerste eigenaar was en altijd bij mijn dealer in onderhoud was geweest en gekocht. of die in de lease zat weet ik niet maar dat maakt denk ik verder niet zoveel uit.

de prestaties van 1.8 zullen uiteraard beter zijn als mijn 1.4. daar kom ik altijd prima mee weg, maar vind het eigenlijk erg mager.
ik vind de BX GTi lekkerder rijden qua motor, maar voor die prestaties heb je wel minimaal een C5 2.0 16V nodig denk ik
maar goed 1.8 zal ook wel voldoen

_________________
C5 3.0 V6 HDi Exclusive
CX 25 GTi Turbo 2
DS 23 Injection électronique Pallas Mécanique


04 jul 2006 21:26
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.